S mjesecom travnjem na zalasku, modna tražilica Lyst objavila je svoj tradicionalan kvartalni izvještaj u kojemu su, između ostalog, otkrili koji su komadi u kategoriji ženske mode danas najtraženiji
Kako bi otkrila koji su najpoželjniji modni predmeti trenutka, modna tražilica Lyst koristi formulu koja filtrira više od osam milijuna predmeta po količini spominjanja na društvenim mrežama, pretraživanja, pregledavanja stranica, interakcija i prodaje u tisućama internetskih trgovina.
Na osnovi navedenih podataka, došli su do popisa najpoželjnijih komada današnjice u kategoriji ženske mode u posljednja tri mjeseca.
Kako Lyst navodi u svom prvom kvartalnom izvještaju za 2021. godinu, postoje jasni znakovi po kojima se da zaključiti da se modni kupci diljem svijeta polako i sigurno odmiču od mode specifične za veći boravak kod kuće uslijed pandemije.
Želja za dotjerivanjem sve je izraženija, a ovoj činjenici u prilog dovoljno govori popis najpoželjnijih komada u kategoriji ženske mode. Pretraživanja kategorija poput cipela s visokom potpeticom ('163%) i haljina (+222%) rastu iz mjeseca u mjesec.
Cipele mule naziva Devon s potpisom talijanskog brenda Attico tako su se smjestile na peto mjesto najpoželjnijih komada u posljednja tri mjeseca, a izazovna haljina s tankim naramenicama dizajnerice Nensi Dojake došla je na 10. mjesto Lystovog kvartalnog izvještaja.
Tople pufaste jakne s potpisom američkog brenda The North Face u zimskoj sezoni vinule su se na sam vrh listi najpoželjnijih modnih komada u ženskoj, kao i u muškoj kategoriji, a poseban model nastao u suradnji s talijanskim Guccijem danas je najtraženiji komad u kategoriji ženske mode.
Zanimljiv je podatak da su ženski kupci diljem svijeta posljednjih mjeseci privučeni kultnom torbom Kelly s potpisom luksuznog brenda Hermes. Pretrage za njom porasle su za 430 posto, a prvenstveno je riječ o torbi koja predstavlja najbolje modno ulaganje jer joj cijena s godinama neprestano raste.
Isto tako, Lyst je zabilježio velik interes za rabljenim modelima luksuznih satova, za kojima je potražnja porasla 47 posto, a samim time Rolexov model Submariner zauzeo je deveto mjesto na popisu najpoželjnijih modnih komada trenutka.