Ante, kojeg tumači Janko Popović Volarić, donosi priču osmišljenu kao ironiziranje broja nezaposlenih u Hrvatskoj i loše situacije u kreativnoj industriji te društvu općenito
I za domaće kreativce godina je bila iznimno teška, a prežive li Sudnji dan, ni iduća ne obećava. Organizatori Sudnjeg dana odlučili su se za lik nezaposlenog copywritera Ante (Janko Popović Volarić) koji je, da bi pronašao bilo kakav posao, otišao na prekvalifikaciju.
A kako su svaki posao i zanimanje jednako vrijedni, Ante je kao pravi knjiški moljac iskoristio bivšu profesiju i napravio d’Antes kebab jer ga je ukusni kebab neodoljivo podsjetio na prikaz pakla iz Danteove 'Božanstvene komedije'.
Nakon što su po uzoru na Campbellovu instant juhu Andyja Warhola brendirali malu količinu Mardešićevih ribljih konzervi, organizatori Sudnjeg dana u petak će posjetiteljima festivala ponuditi originalni turski kebab koji će uz Antu pripremati pravi majstor kebaba iz Istanbula, koji samo za Sudnji dan dolazi u Zagreb.
Nezavisni festival kreativnih komunikacija Sudnji dan za cilj ima promicanje autorstva i kreativnosti, a namijenjen je profesionalcima angažiranima u komercijalnom i neprofitnom sektoru tržišnih komunikacija te studentima. Festival okuplja hrvatske kreativce iz područja dizajna, fotografije, glazbe, režije, ilustracije i glume.