Iako je prošlo 80 godina otkada je predstavljen, Ray-Banov zaštitni model Aviator još uvijek je najpopularniji u svijetu. Avijatorice su danas jednakog dizajna kao i davne 1937. godine, a tijekom desetljeća postojanja gotovo da i ne postoji slavna ličnost koja ih barem u jednom razdoblju života nije nosila
Gloria Steinem nosila je avijatorice na prosvjedu Ženskog pokreta u New Yorku 1970., Elvis Presley s njima je nastupao na koncertima, a Robert De Niro nosio ih je u filmu 'Taksist'. No mnogi zapravo ne znaju njihovu povijest.
Originalno, avijatorice su dizajnirane da budu funkcionalne, a ne estetski lijepe. Kako je napredovala zrakoplovna industrija te se moglo letjeti sve dalje i na sve većim visinama, vojni piloti zahtijevali su moderniju zaštitu za oči od običnih krznom obloženih avijatičarskih naočala, koja će ih učinkovito štititi od sunca, a neće ometati vid.
Bausch & Lomb dizajnirali su glatke moderne naočale koje reflektiraju svjetlost, a kada su ih nekoliko godina kasnije počeli prodavati građanima, nazvali su ih Ray Ban. Pilot John Macready pomogao je izraditi naočale koje danas poznajemo kao avijatorice.
Stakla u obliku suze na avijatoricama su identičnog oblika kao i očne šupljine, zbog čega je prvotna ideja dizajnera bila da pokrivaju cijeli prostor oka, a da pilot i dalje može preko njih nesmetano navući gas masku u slučaju nužde.
Fotografije američkih generala dospjele su na naslovnice ranih 1940-ih, nakon čega su javnosti predstavljene dvije varijante originalnih okvira, Outdoorsman i Shooter, što je doprinijelo popularizaciji avijatorica kod sportaša, od ribara do golfera, a tada su se još uvijek smatrale luksuznim pomagalom.
Marlon Brando prvi je u Hollywoodu proslavio avijatorice, pojavivši se s njima na motoru u filmu 'The Wild One' 1951. godine. Ray-Ban je krenuo s reklamnim kampanjama, a među prvim zaštitnim licima njihovih sunčanih naočala bila je Audrey Hepburn, koja je model Wayfarer nosila u evergrinu 'Doručak kod Tiffanyja' (1961), te Elvis Presley koji je metalne avijatorice nosio na svojim nastupima.
Ideja brenda bila je postići trend nošenja sunčanih naočala u bilo koje doba dana, aludirajući na to da ih najveće zvijezde svakodnevno i stalno nose.
Od tada su sunčane naočale doprle do nove generacije i postale simbol pobune, a nosile su ih sve poznate face, od Michaea Jacksona do Jennifer Aniston.
Još je jedna uloga doprinijela popularnosti avijatorica, a riječ je o pilotu Mavericku u filmu 'Top Gun' kojeg je utjelovio Tom Cruise. Ray-Ban je tada podsjetio svoje pobornike da su njihove sunčane naočale 'prava stvar', a ne samo modni dodatak. Od tog trenutka potražnja za naočalama Ray-Ban porasla je do neba.
Popularizirali su ih i Sean Penn i Madonna koji su s rejbankama viđeni kako se pokušavaju sakriti od paparazza. Naočale Ray-Ban postale su simbol za modni dodatak zvijezda koje ne žele biti viđene u javnosti, ali žele biti primijećene.
Iako oblici stakala variraju svakih nekoliko sezona, ovisno o trendovima, pomama za avijatoricama desetljećima je konstantna, baš kao i prodaja, a nisu ih uspjele uništiti ni wayfarerice, koje su bile popularne 50-ih, te lennonice, koje su dominirale 90-ih.