Vrhunski brend luksuznih cipela i modnih dodataka prodan je bečkoj grupi Libelux, koja u svojem vlasništvu drži i brend Derek Lam
Jimmy Choo, brend koji je u prodaji već oko godinu dana, kupio je Libelux, luksuzna grupa koja okuplja brendove kao što su Bally, Derek Lam i Solange Azagury-Partridge. Priča se da je
Libelux za brend skupih modnih dodataka platio oko 850 milijuna dolara.
U izjavi tvrtke, čije je središte u Beču, dano je do znanja da osnivačica i kreativna direktorica Tamara Mellon te direktor Josh Schulman ostaju na svojim pozicijama, a Mellon će dobiti i postotak u novoj tvrtki koju osniva Libelux.
Suosnivač i vlasnik imena Jimmy Choo, koji je prodao svoj udio u brendu prije desetak godina, pokušao se okoristiti i od ove prodaje, no s obzirom na to da je s Tamarom Mellon bio u lošim odnosima (uglavnom zbog njezina stalnog širenja brenda), nije čudno što su mu svi pokušaji propali.