od 7. kolovoza u prodaji

Jordan groznica i dalje trese modni svijet: Bershka predstavila kolekciju koja će osvojiti ljubitelje košarke

31.07.2020 u 15:48

Bionic
Reading

Dokumentarni serijal 'The Last Dance' o karijeri, po mnogima, najboljeg košarkaša svih vremena Michaela Jordana i Chicago Bullsa uspio je oboriti sve rekorde gledanosti na Netflixu, kao i svjetsku javnost dodatno zainteresirati za tenisice s njegovim potpisom i modnu estetiku specifičnu za američku košarkašku ligu NBA

Na krilima globalnog uspjeha dokumentarca 'The Last Dance' popularni španjolski high street brend Bershka, čije kreacije obožava mlađa populacija modnih kupaca, ovih je dana predstavila jednu od najzanimljivijih kolekcija sezone nastaloj u suradnji s američkom košarkaškom ligom NBA.

Prepuna logotipa i nadahnuta američkom sportskom odjećom i stilom, suradnička kolekcija Bershka i lige NBA nesumnjivo će doživjeti veliki uspjeh početkom kolovoza kada će biti dostupna u prodaji, a brojni predstavljeni komadi sadrže neke od najdražih amblema NBA timova Istočne i Zapadne konferencije.

  • +2
Bershka x NBA Izvor: Promo fotografije / Autor: promo

Prema podacima globalne modne tražilice Lyst iz svibnja, od emitiranja prve epizode ESPN-ovog dokumentarnog serijala na Netflixu, potražnja za kultnim modelom tenisica Air Jordan 1 narasla je za 23 posto, a također je primijećena značajna potražnja za odjećom sportske estetike poput košarkaških hlača (+12%) i dresova (+20%) kakvim obiluje nova kolekcija španjolskog high street brenda.

Prema najnovijem izvještaju Lysta za drugi kvartal 2020. godine, američki sportski div Nike smjestio se na prvo mjesto najpopularnijih brendova trenutka, između ostalog, zahvaljujući ogromnom interesu modnih kupaca za modelima tenisica Air Jordan nakon premijernog prikazivanja dokumentarca 'The Last Dance' na Netflixu.