Recesija koja je drastično srezala prodaju automobila na domaćem tržištu natjerala je mnoge trgovce na promjenu fokusa u cilju preživljavanja. Umjesto poskupljenja automobila, pojedini ovlašteni serviseri povećali su cijenu rezervnih dijelova
I dok je kod nekih riječ o tek simboličnom poskupljenju koje se može pripisati tečajnoj razlici, kao što je to kod Fiata čiji su dijelovi poskupjeli za pet do 17 kuna, kako piše Večernji list, kod drugih se radi o popriličnom povećanju cijene u odnosu na prošlu godinu.
Tek je Volvo zadržao iste cijene rezervnih dijelova kao lani, dok su Peugeot i Suzuki, koji su se prijašnjih godina odupirali poskupljenjima, priklonili trendu i povisili cijene.
Pravog opravdanja za dvoznamenkaste postotke rasta cijena rezervnih dijelova zapravo i nema, a pojedini se proizvođači tek mogu ispričati uvođenjem novog modela, odnosno smjenom generacija. Dodatni problem je i taj što su izvor prikupljenih informacija upravo ovlašteni zastupnici koji svojim serviserima mogu, a i ne moraju uvjetovati poštivanje preporučenih cijena rezervnih dijelova, pa je situacija na tržištu takva da cijene između više ovlaštenih servisa poprilično odstupaju.
Najbolji savjet je stoga da se prije servisa raspitate za točnu cijenu komponenata koje planirate ugraditi te da usporedite iznose s onima drugih ovlaštenih servisera. Preporuka je i da, unatoč poskupljenjima, nastavite izbjegavati ugradnju neoriginalnih zamjenskih dijelova jer vas to, zbog nepouzdanosti, može naposljetku koštati i više.
Popularno rješenje mnogima, u posljednje vrijeme, pokazao se i servis kod ovlaštenih servisera u susjednim zemljama.