Indijke su sve donedavno bile vjerne domaćim dizajnerima kad je u pitanju sari, šest metara duga tkanina omotana oko ženskog tijela. Sada, najpoželjniji komad više ne nosi indijski, već francuski potpis. Prste je tu umiješala modna kuća Hermes
Kada je nova pakistanska ministrica vanjskih poslova Hina Rabbani Khar ljetos službeno posjetila Indiju, nije indijsko-pakistanski mir bio ono o čemu su ćaskali lokalni mediji. Bila je to njezina predimenzionirana torbica Hermes Birkin. Baš onakva kakvu nose Catherine Zeta-Jones i Heidi Klum.
Spomenimo samo neke od napisa. 'Khar je izgledala bolje od Kate Middleton', pisala je poznata tamošnja blogerica. Times of India je objavio naslov 'Pakistan pokazao najbolje od sebe'.
Unatoč zapadnjačkoj torbici, lepršava plava tunika i pripadajuća marama odražavali su njezin izvorni stil. Upravo je Khar odrazila stanje na tržištu luksuzne robe u Indiji: ondje će zaljubljenici u modu prigrliti zapadnjačke modne dodatke, ali kad je o tradicionalnoj odjeći riječ, nikome nije uspjelo nadmašiti njihove domaće dizajnere. Kinezi, Brazilci, Rusi – svi će oni mahnitati za robom za koju Amerikanci odluče da je kul. Ali ne i Indijci, koji su odani tradiciji.
Sve je to trebalo pojasniti zašto je najnoviji potez pariške modne kuće Hermes sa 174-godišnjom tradicijom urodio plodom. Naime, u listopadu je kuća u Indiju lansirala limitiranu liniju svilenih sarija proizvedenih u Francuskoj. U roku od šest tjedana rasprodani su po vrtoglavim cijenama, koje su se kretale od nekih 34 tisuće kuna pa do više od 45 tisuća