Kakve torbe više nisu in
Nova torba modne marke Louis Vuitton, Capucines, apsolutni je hit među modnim znalcima kojima nije nikakav problem izdvojiti gotovo 30 tisuća kuna za nju. Angelina Jolie već je ponosno nosi, a drugi će ipak morati malo pričekati.
Naime postoji lista čekanja koja je po svemu sudeći umjetno stvorena jer znaju u modnoj kući Louis Vuitton da je u prirodi čovjeka to da žarko želi ono do čega jako teško može doći. Capucines je imperativ i onima koji je žele ni čekanje nije problem.
No zanimljivo je da je ovo prva torba nakon dugo vremena koja nema 'vrišteći' logo. Poslije zlatnih i blještavih logotipa na skupim torbama čini se da je došlo malo diskretnije vrijeme.
Pa tako nova torba Capucines ima logo 'LV' koji se jedva vidi. Točnije, kada se prebaci preklop, slova su nevidljiva, a kada se preklop ostavi s jedne strane, vide se slova 'LV' otisnuta vrlo suptilno uz sam rub.
Recesija je očito učinila svoje pa razmetanje blještavim logotipima više nije u modi. No modnim znalcima oni ionako nisu potrebni. Čim vide torbu, oni znaju o čemu je riječ, a onima koji je nose to je sasvim dovoljno.