NOVA MUZA

Kampanju za modnu kuću krasi 80-godišnjakinja

07.01.2015 u 13:02

Bionic
Reading

Američka književnica Joan Didion novo je zaštitno lice slavne francuske modne kuće Céline i krasi njihovu kampanju za proljeće/ljeto 2015.

Osamdesetogodišnja književnica poznata je po romanima i memoarima, a njezina zbirka osobnih eseja 'The Year of Magical Thinking' nagrađena je 2005. Nacionalnom književnom nagradom u kategoriji nefikcionalne proze. Eseji su nastali nakon smrti njezina supruga, književnika i novinara magazina Time Johna Dunnea, preminulog 2003. Od Nacionalne zaklade za knjigu Didion je primila i medalju za izniman doprinos američkoj književnosti.

U kampanji za Céline slavna književnica nosi predimenzionirane tamne sunčane naočale - koje su ujedno njezin zaštitni znak - te crnu pletenu dolčevitu i ogrlicu s velikim zlatnim privjeskom. Fotografije za kampanju snimio je fotograf Juergen Teller.

Didion je Vogue opisao kao 'ultimativnu Célineovu ženu', no slavna književnica nikad nije voljela da je nazivaju modnom ikonom.

U svojoj autobiografskoj knjizi iz 1979. 'The White Room' za svoje svakodnevne odjevne kombinacije rekla je da se sastoje od jedva 'dvije suknje, dvije majice i veste'. Karijeru je započela kasnih 50-ih u prestižnom Vogueu u kojem je radila kao copywriter, a nagrađivana književnica uvijek je bila poznata po svom neobaveznom izgledu kojem, prema vlastitom priznanju, nikad nije pridavala pažnju.

Upravo je njezin bezvremenski chic razlog zašto ju je francuska modna kuća izabrala za svoju najnoviju muzu.

Céline nije jedini modni brend koji je za kampanju odabrao stariju damu. U prosincu je talijanski modni dvojac Dolce&Gabbana predstavio svoju proljetnu kampanju za 2015. koju krase talijanske ljepotice poznije dobi, a Lanvin je još 2012. za zaštitno lice odabrao 82-godišnju Jacqueline Murdock.