Poznat po izradi posebne odjeće za borbu s najnepovoljnijim vremenskim uvjetima, američki brend The North Face, čija je pufasta jakna Nuptse nekoliko uzastopnih sezona aspolutni hit na street style sceni, udružila je modne snage s dizajnerom Alessandrom Micheleom na čelu talijanskog Guccija čiji je rezultat jedna od najuzbudljivijih suradničkih kolekcija godine
Modni maksimalizam koji na čelu modne kuće Gucci njeguje njezin kreativni direktor Alessandro Michele došla je do posebnog izražaja u novoj kolekciji nastaloj u suradnji s američkim brendom The North Face.
Inspirirana modom ludih 70-ih, kolekcija modne kuće Gucci i brenda The North Face sastoji se od pregršt ready-to-wear komada, modnih dodataka, prtljage, pa čak i šatora te vreća za spavanje idealnih za zabavu na otvorenom sa stilom ili vrlo luksuzno kampiranje kod kuće.
Cjelokupna kolekcija u skladu je sa zelenom politikom oba modna brenda, a navedeno je najuočljivije po izradi odjeće i dodataka od najlonske tkanine ECONYL® koja se dobiva od ribljih mreža, tepiha i ostataka tkanina te njihova pakiranja. Vreće za odjeću i ružičaste kutije mogu se reciklirati i potječu iz održivih šumskih izvora. Pakiranje je čak dizajnirano s ručkama, pa nisu potrebne torbe za kupnju kada kupci pokupe robu u trgovini.
Kako je najavljeno, suradnička kolekcije brenda Gucci i The North Face biti će premijerno lansirana u Kini, a uključuje pufaste jakne, koje su postale zaštitni znak američkog brenda, pa sve do podstavljenih kaputa i suknji. 'Lakše' opcije uključuju svilene komplete za kuglanje, suknje i haljine, kao i brojne majice kratkih rukava i jakne od flisa koje odobravaju ljubitelji streetwear kulture. Nastavljajući Guccijevu tradiciju brisanja rodnih normi, kolekcija također uključuje rodno neutralnu planinarsku cipelu s velikim podebljanim logotipom The North Face x Gucci.
Navedena kolekcija, koja će nesumnjivo stvoriti veliki modni hype, u prodaji će se pronaći tek u pojedinim trgovinama i posebnim pop-up trgovinama nazvanim 'efemerne Guccijeve igle' , dok će manji dio asortimana iz kolekcije biti dostupan u prodaji na stranicama brenda Gucci i pojedinim internetskim trgovinama.
Svatko tko poželi pobjeći na nekoliko minuta u švicarske Alpe može pogledati Guccijev video za kolekciju u režiji Daniela Shee, podešen na slatke zvukove benda Creedence Clearwater Revival. Čak i odabrana pjesma za predstavljanje kampanje ima poseban značaj.
Prije nego što je postao globalni sportski div američki brend The North Face, kojeg su 1966. godine Douglas Tompkins i Dick Hap Klopp, svoj put prema svjetskoj prepoznatljivosti počeo je u skromnoj trgovini u Berkeleyju savezne države Kalifornija, a koja se smjestila tik do vrata prostora za probe benda Creedence Clearwater Revival.