ZALJUBLJENICE U MODU

Lana Banely i Nevena Rendeli odabrale haljine s istim potpisom

14.04.2016 u 10:16

Bionic
Reading

Televizijske voditeljice Nevena Rendeli i Lana Banely za dodjelu Večernjakove ruže odabrale su haljine s istim potpisom, a riječ je o sve traženijem londonskom brendu Self-Portrait, koji modne zaljubljenice diljem svijeta osvaja intrigantnim detaljima

Da u Self-Portraitovim haljinama ne možete proći nezapaženo, dokazale su naše lijepe voditeljice odlučivši se za različite, ali jako efektne kreacije brenda koji je zaludio fashionistice

Nevena, koja je bila voditeljica svečane dodjele Večernjakove ruže, odabrala je haljinu bez naramenica u boji crnog vina, uz koju je nosila crne štikle koje se vežu oko članka, isti model kakav je nosila dva dana ranije, samo u narančastoj boji na Bipa fashion.hr-u.

Da je zaluđenost Self-Portraitovim haljinama uzela maha među Hrvaticama, Nevena je potvrdila i nedavno se odlučivši za premijeru svog prvog dokumentarca 'Ironwoman' odjenuti crnu haljinu s rukavima tog popularnog londonskog brenda, prekinuvši time tradiciju pojavljivanja u kreacijama domaćeg modnog brenda A'marie.

Za istu prigodu Self-Portraitovu haljinu odabrala je njezina kolegica Lana Banely, no odlučila se za crnu mini haljinu, model Adeline, uz koji je odjenula štikle Gianvita Rossija i jednu od najpopularnijih torbica u prošloj godini, Chloe Drew, i to u roza i smeđoj boji.

Ovaj sve traženiji londonski brend osnovao je u rujnu 2013. Han Chong, malezijski dizajner koji je diplomirao na prestižnom Saint Martinsu, a njegovu ženstvenu estetiku sa zanimljivim luksuznim detaljima od čipke, prozirne tkanine i izvezenih detalja odmah su prepoznale it cure iz svijeta mode i showbiza poput Reese Witherspoon, Elizabeth Banks, Lucy Hale, Rachel McAdams, Kristen Stewart, Mirande Kerr, Olivije Palermo, Gigi Hadid...


Bonus je svakako i to što Self-Portraitove kreacije izgledaju daleko luksuznije nego što im cijena govori, a cijena haljina kreće se od 1800 do 4000 kuna, što je značajno manje u odnosu na razvikane dizajnerske brendove.

'Dizajniram razmišljajući o tome što žene zaista žele i onda stvaram garderobu za njih. Jednostavna je za nošenje, ima dovoljno detalja, a opet nije previše avangardna. Po mom mišljenju, u modnoj industriji postoji velika praznina koju pokušavam popuniti, a radi se ili o skupim dizajnerskim brendovima ili uličnim lancima mode. Nitko ne ulaže malo više truda u detalje. Riječ je o odjeći prihvatljive cijene, a razvijamo tkanine pokušavajući ih učiniti malo više posebnima', kaže Chong.

Njegovim izuzetno ženstvenim haljinama od čipke nisu odoljele ni Nikolina Lacković, supruga rukometaša Blaženka Lackovića, te Tanja Dragović, koje su još krajem proljeća prošle godine prošetale svoje crvene čipkaste haljine. Upravo je model koji su one odabrale, nazvan Azalea, prema analizi platforme za internetsku trgovinu Lyst, bio najpoželjniji komad odjeće u svibnju prošle godine.




Nevena Rendeli u crnoj Self-Portraitovoj haljini

Matej Grgić/Profimedia/Grgur Žućko
Nikolina Lacković, Bella Thorne i Tatjana Dragović