Hrskave novosti stižu nam iz Lidla! Jedna od stvari po kojoj je ovaj trgovački lanac najpoznatiji su upravo fina peciva i kruh, a odnedavno je Lidlov pekarski asortiman bogatiji za nekoliko craft kruhova vrhunske kvalitete
Domaća pogača, kruh s proklijalim lanom, craft kruh, težački kukuruzni kruh i domaći seljački kruh u Lidlu možete pronaći po izvrsnim cijenama, a ponuda će se u narednim tjednima dodatno širiti novim craft kruhovima.
Za kvalitetan kruh potrebno je vrijeme. Prilikom proizvodnje kruha na tradicionalan način, biraju se najkvalitetniji sastojci, a tijestu se između svake faze obrade ostavlja dovoljno vremena kako bi se osiguralo da se brašno poveže. Usporenim načinom proizvodnje voda polako dopire do svih čestica brašna. Vlakna i škrob na taj način pravilno će nabubriti i spravljen je kruh koji će naš organizam puno lakše probaviti. Kroz dulje vrijeme odmaranja tijesta razvije se više arome pa je i kruh sočniji i ukusniji. Ono što karakterizira craft kruh Iz Lidlove krušne peći je vrhunska kvaliteta, pun okus i dugotrajnija svježina. Sve ovo postiže se spajanjem tradicionalne recepture i inovativnih sastojaka.
KRUH DOMAĆIH DOBAVLJAČA
Jedan od dobavljača craft kruhova iz Lidla je STIL pekarna, koja je s radom započela još 1987. godine. Njihov rad bazira se na proizvodnji vlastitih kiselih tijesta koja imaju više faza odmaranja. STIL pekarna jedina je u Hrvatskoj koja u ponudi odnedavno ima i kruh s proklijalim lanenim sjemenkama koji su odlučili proizvoditi jer se klijanjem lanenim sjemenkama višestruko poboljšavaju njihova hranjiva svojstva, a okus je odličan. Ponosni su i na svoj kruh s chia sjemenkama te na punozrnati kruh, koji se također mogu pronaći u Lidlovim trgovinama. Ističu kako ih je suradnja s Lidlom motivirala da uđu u svaki segment poslovanja - od nabave, proizvodnje i dostave te još bolje kvalitete proizvoda. Također, u suradnji s Lidlom razvile su se nove ideje u samom razvoju proizvoda i naravno, plasiranju istih na tržište. Proizvodnja kruha s usporenim fermentacijama zahtijeva puno više znanja i strpljenja, ali kupci su to prepoznali, a to im je najvažnije.