Lidl, jedan od najvećih maloprodajnih lanaca, i World Wildlife Fund (WWF), jedna od najvećih svjetskih nezavisnih organizacija za zaštitu prirode, najavili su početak novog petogodišnjeg međunarodnog i strateškog partnerstva aktivnog u 31 zemlji
Dugoročna suradnja s WWF-om bit će usmjerena na rad duž Lidlovog lanca vrijednosti, što će pomoći u suočavanju s globalnim ekološkim izazovima današnjice. Suradnja će osigurati i da još veći broj kućanstava ima pristup održivijim mogućnostima prilikom kupovine te će potaknuti razvoj poslovnih modela koji su u skladu s prirodom i unutar planetarnih granica. Partnerstvo je novi kamen temeljac u predanosti održivosti koju Lidl već godinama potiče kao dio svoje međunarodne strategije održivosti. Zajednički cilj ovog partnerstva je pružiti kupcima još održivijih mogućnosti.
Udruživanje snaga
Boris Lozić, predsjednik Uprave Lidl Hrvatska, poručuje: “Kao jedan od najvećih maloprodajnih lanaca, svjesni smo svoje odgovornosti i svog utjecaja. Preuzimamo odgovornost s ciljem poslovanja u okviru planetarnih granica. Za Lidl, održivo upravljanje nije samo pitanje stava, već i osnova za budući opstanak našeg poslovnog modela. Uz podršku i stručnost WWF-a, našu predanost održivosti podići ćemo na višu razinu. Samo zajedničkim radom možemo prevladati glavne globalne izazove poput klimatskih promjena i gubitka prirodnih staništa. Upravo zato vjerujemo u jaka partnerstva i zajednički rad na pružanju održivijih mogućnosti.”
Kirsten Schuijt, generalna direktorica WWF International, dodaje: “Način na koji proizvodimo i trošimo hranu i energiju jedan je od vodećih pokretača gubitka prirodnih staništa i klimatskih promjena. Kako bismo zaustavili i preokrenuli najveću krizu s kojom se čovječanstvo danas suočava, potrebne su nam hrabre i hitne akcije prema promjeni naših prehrambenih i energetskih sustava, a prehrambeni i maloprodajni sektor imaju veliku ulogu u pokretanju te promjene. Kao jedan od najvećih maloprodajnih lanaca, Lidl ima golemu međunarodnu moć poticati održive promjene u industriji hrane i maloprodaji. WWF je ponosan što će pratiti Lidl na ovom putovanju na kojem ćemo ga podjednako poticati i izazivati.”
Zajedničko jače djelovanje u 31 zemlji
Lidl i WWF posljednjih nekoliko godina već zajedno surađuju u postojećim partnerstvima, primjerice u Švicarskoj i Austriji. Novo partnerstvo proširuje opseg ovog posla globalno, kako bi se ubrzala održivost na međunarodnoj razini. Lidl si je zadao cilj svojim kupcima diljem svijeta učiniti održivu kupnju još jednostavnijom u budućnosti te suradnjom s WWF-om omogućiti održiviji izbor i aktivno oblikovati održivu promjenu. Partnerstvo s WWF-om podržat će ovaj cilj fokusiranjem na sljedeća ključna područja:
- Očuvanje i promoviranje bioraznolikosti
- Odgovorno upravljanje vodnim resursima
- Zaštita klime pomoću znanstveno utemeljenih klimatskih ciljeva
- Izgradnja i proširenje slijedivih lanaca opskrbe, bez krčenja šuma i konverzije zemljišta
- Odgovorna nabava kritičnih sirovina poput palminog ulja, soje, kakaa, čaja, kave, drveta i papirnatih proizvoda
- Odgovorna nabava ribe i morskih plodova te očuvanje kritičnih ribolovnih područja i ribljih fondova
- Zalaganje za osvješteniju i održiviju prehranu i potrošnju
- Smanjenje otpada od hrane
Osim Lidlovog angažmana duž vlastitog lanca vrijednosti, kompanija će podržati različite projekte očuvanja prirode WWF-a kako bi pomogla zaštititi okoliš u regijama iz kojih nabavlja sirovine.
O Lidlu
Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.350 trgovina i više od 225 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.
Lidl trenutno ima više od 375.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta. U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.
Schwarz Grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2023. generirala je promet od 167,2 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 109 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.
Kontakt Lidl Hrvatska:
Instagram: @lidl_hrvatska