NOVA KAMPANJA

Lijepa na mamu: Sasvim je jasno od koga je kćer Sanje Vejnović naslijedila ljepotu

14.12.2018 u 13:14

Bionic
Reading

Filmska i televizijska glumačka diva Sanja Vejnović prvi je put zaštitno lice modne kampanje zajedno s kćerkom Martom Evom

DeLight u novoj modnoj kampanji pokazao kako isti odjevni komad mogu nositi različite generacije žena.

Sanja Vejnović, poznata po mnogim televizijskim i filmskim ulogama i bezvremenskoj ljepoti, prvi put je zaštitno lice modnog brenda i to u najljepšem mogućem društvu, 20-godišnje kćeri Marte Eve Mećave.

'Sanja je od samih početaka prepoznala naš brend, trud, rad i ljubav koji pretačemo u dizajn i izradu svakog komada. U ovoj kampanji Marta Eva i Sanja pokazale su kako isti odjevni komad mogu nositi žene različitih generacija, stilova i modnih preferencija. Crni kaput od vune i kašmira ili odijelo sa šljokicama izvrsno odijeva i ženu u šestom desetljeću života, kao i mladu studenticu. Neizmjerno sam ponosan na ovu kampanju', kaže Ivan Friščić.

Sanja Vejnović i kći Marta Eva zaštitna lica nove DeLight kampanje Izvor: Promo fotografije / Autor: DeLight kampanja

Krojevi iz kolekcije laskaju svakom tipu i građi tijela, a u redovnoj ponudi se nalaze odijela i kaputi do veličine 44 ili 46, dok se po narudžbi izrađuju i veće veličine. U prvom planu je funkcionalnost samih komada, posebno kaputa koji su izrađeni od kašmira, vune, angore, alpake te griju i na najnižim temperaturama.

  • +18
Sanja Vejnović Izvor: Pixsell / Autor: Igor Kralj/PIXSELL

Vječni karirani i pepita uzorci pružaju dozu razigranosti poslovnim komadima, a svečane haljine izrađene od pamučne čipke zasigurno će biti zvijezde nadolazećih blagdanskih proslava.

'U proteklih nekoliko godina Marta i ja smo dobivale slične ponude, ali ona ih je sve redom odbila. Međutim, kako proteklih godina nosim DeLight, počela je primjećivati lijepe, vrhunski izrađene komade u mom ormaru i ponekad ih je znala posuditi. Ovu je ponudu prihvatila s oduševljenjem. Ja sam neizmjerno sretna jer je kao mlada žena uvidjela razliku između vrhunskih odjevnih komada i onih koji se nude na svakom koraku i sama shvaća da sreća nije pun ormar, nego jedan pažljivo odabran, vrhunski komad u kojem se osjećaš sigurno, moćno i sretno', rekla je Sanja Vejnović.