Očaravajuće prekrasna Monica Bellucci snimila je reklamnu kampanju za novi ruž za usne. Doduše, većina se slaže da se pored njezine ljepote teško koncentrirati na ruž
Premda je već napunila 47 godina, Monica Bellucci izgleda apsolutno fantastično. Stoga ni ne čudi da ju je modna marka Dolce&Gabbana angažirala uz Scarlett Johansson i Felicity Jones za novu kozmetičku liniju.
Bellucci je s poznatim dizajnerskim dvojcem bliska već godinama, a oni su joj ovoga puta divljenje pokazali lansiranjem linije ruža u njezinu čast. Kolekcija ruževa Monica slavi, kako piše Daily Mail, njezin 'nevjerojatan magnetizam', a u prodaji će biti samo limitirano vrijeme.
U priopćenju za medije D&G su napisali: 'S njezinim poznatim punim usnama, besprijekornim tenom i izazovnim očima iz kojih zrači ironija, tajnovitost i šarm, idealna je za kampanju jer to je poanta svake Dolce&Gabbana žene.'
Poznata po svojim senzualnim i putenim oblinama, Bellucci je također pozirala za D&G kampanju za proljetnu kolekciju odjeće. Nije ni čudo, budući da je dvojac smatra pravom talijanskom ikonom.