Andie MacDowell
Izvor: Profimedia / Autor: Xavier Collin/Image Press Agency / The Mega Agency / Profimedia/canva
Andie MacDowell
Izvor: Profimedia / Autor: Xavier Collin/Image Press Agency / The Mega Agency / Profimedia/canva
IZGLEDA SJAJNO
Uz zvjezdane ambasadorice, kozmetički div L'Oreal odao je počast ovogodišnjim pobjednicama vrijednih nagrada u sklopu svog renomiranog programa 'Women of Worth'
Već 19. godinu zaredom, kozmetički div usmjerava žene na neprofitne voditeljice kroz svoj renomirani program Women of Worth. Ovoga tjedna na svečanosti u Los Angelesu okupio je svoje slavne ambasadorice kako bi odale počast ovogodišnjim dobitnicama.
Elle Fanning, Cara Delevingne, Helen Mirren, Aja Naomi King i Andie MacDowell predvodile su poznate uzvanice na ovoj svečanosti, zablistavši u glamuroznim izdanjima.
Poput oskarom nagrađene kolegice Helen Mirren, Andie MacDowell učinila je mnogo za popularnost sijede kose.
Voluminozni crni uvojci bili su njezin zaštitni znak u eri ‘Četiri vjenčanja i sprovoda’ pa i kasnije, no nakon lockdowna uzrokovanog pandemijom, odlučila je prekinuti rutinu bojanja kose i prigrliti prirodni izgled.
Njemu je vjerna i danas, a prepoznatljive uvojke ovoga puta je zamijenila za frizuru uglađenog konjskog repa sa razdjeljkom po strani.
Na svečanosti u Los Angelesu, 66- godišnja MacDowell podjednako je plijenila pozornost svojim modnim odabirom - dugom haljinom bež boje sa dekolteom na preklop i dodatkom šišmiš rukava za dozu dramatičnosti.
Neutralna i diskretna, bež boja istaknuta na brojnim komadima zrači luksuzom i bezvremenskim izgledom, stoga nimalo ne čudi popularnost koju posljednjih sezona uživa na modnoj sceni.
'Kako se približavamo našoj 20. obljetnici, ponosni smo na to kako se program razvio s društvom kako bi odražavao probleme s kojima se žene danas suočavaju', kazao je u sklopu događanja u Los Angelesu Ali Goldstein, predsjednik L'Oreala za američko tržište.
Svaka nagrađena dama dobila je novčanu potporu u vrijednosti od 25.000 dolara putem posrednika L'Oréal Paris i GlobalGiving za njihove neprofitne organizacije, mentorstvo mreže L'Oréal Paris i nacionalnu platformu za dijeljenje svojih priča i misija sa svijetom.
Nedostatak financijskih sredstava jedna je od najčešćih prepreka za neprofitne organizacije stoga je L'Oréal Paris stvorio način da nastavi podržavati njihove ciljeve. U partnerstvu s GlobalGivingom, brend je osnovao L'Oréal Paris Women of Worth Fund, s donacijama koje su podjednako koristile svih 10 ovogodišnjih dobitnica nagrade.