IZGLEDA SJAJNO

Manje je uvijek više, a stajling Andie MacDowell najbolji je dokaz

22.11.2024 u 17:29

  • +3

Andie MacDowell

Izvor: Profimedia / Autor: Xavier Collin/Image Press Agency / The Mega Agency / Profimedia/canva

Bionic
Reading

Uz zvjezdane ambasadorice, kozmetički div L'Oreal odao je počast ovogodišnjim pobjednicama vrijednih nagrada u sklopu svog renomiranog programa 'Women of Worth'

Već 19. godinu zaredom, kozmetički div usmjerava žene na neprofitne voditeljice kroz svoj renomirani program Women of Worth. Ovoga tjedna na svečanosti u Los Angelesu okupio je svoje slavne ambasadorice kako bi odale počast ovogodišnjim dobitnicama.

Elle Fanning, Cara Delevingne, Helen Mirren, Aja Naomi King i Andie MacDowell predvodile su poznate uzvanice na ovoj svečanosti, zablistavši u glamuroznim izdanjima.

Poput oskarom nagrađene kolegice Helen Mirren, Andie MacDowell učinila je mnogo za popularnost sijede kose.

Voluminozni crni uvojci bili su njezin zaštitni znak u eri ‘Četiri vjenčanja i sprovoda’ pa i kasnije, no nakon lockdowna uzrokovanog pandemijom, odlučila je prekinuti rutinu bojanja kose i prigrliti prirodni izgled.

Njemu je vjerna i danas, a prepoznatljive uvojke ovoga puta je zamijenila za frizuru uglađenog konjskog repa sa razdjeljkom po strani.

Na svečanosti u Los Angelesu, 66- godišnja MacDowell podjednako je plijenila pozornost svojim modnim odabirom - dugom haljinom bež boje sa dekolteom na preklop i dodatkom šišmiš rukava za dozu dramatičnosti.

Neutralna i diskretna, bež boja istaknuta na brojnim komadima zrači luksuzom i bezvremenskim izgledom, stoga nimalo ne čudi popularnost koju posljednjih sezona uživa na modnoj sceni.

L'Oreal slavi voditeljice neprofitnih organizacija

'Kako se približavamo našoj 20. obljetnici, ponosni smo na to kako se program razvio s društvom kako bi odražavao probleme s kojima se žene danas suočavaju', kazao je u sklopu događanja u Los Angelesu Ali Goldstein, predsjednik L'Oreala za američko tržište.

Svaka nagrađena dama dobila je novčanu potporu u vrijednosti od 25.000 dolara putem posrednika L'Oréal Paris i GlobalGiving za njihove neprofitne organizacije, mentorstvo mreže L'Oréal Paris i nacionalnu platformu za dijeljenje svojih priča i misija sa svijetom.

Nedostatak financijskih sredstava jedna je od najčešćih prepreka za neprofitne organizacije stoga je L'Oréal Paris stvorio način da nastavi podržavati njihove ciljeve. U partnerstvu s GlobalGivingom, brend je osnovao L'Oréal Paris Women of Worth Fund, s donacijama koje su podjednako koristile svih 10 ovogodišnjih dobitnica nagrade