Rijeka, 10. lipanj 2014. – Nakon što je Orangina tulumom s Kočanim orkestrom prethodni tjedan dobro protresla zaposlenike VMD-a u zagrebačkom „city-u“, Orangina protres je posjetio Rijeku. U drugom tjednu trajanja kampanje „Okreni stvari naglavačke“ i nebrojenih prijava zaposlenika iz čitave Hrvatske koji žele protresti dnevnu poslovnu rutinu, Orangina je posjetila zaposlenike trgovačkog centra Plodine u zapadnom trgovačkom centru i priredila im nezaboravan kraj radnog tjedna.
Orangina je okrenula stvari naglavačke i zaposlenicima i ugodno iznenađenim posjetiteljima riječkog trgovačkog centra. Otkačene maskote za DJ pultom zagrijale su atmosferu taman do dolaska popularnog marijači benda Los Caballeros koji je rasplesao sve prisutne. Uz ukusnu meksičku hranu koja se pripremala između polica s namirnicama i mnoštvo Orangine za okrjepu, zabava je bila zagarantirana.
Kampanja Orangine „Okreni stvari naglavačke“ koja želi duhovitim i inspirativnim trenucima uljepšati radne dane naših radišnih građana ide dalje i već će ovaj petak na temelju prijava, a u tvrtki koju izabere, napraviti novi otkačeni tulum.
No, marljivi građani Hrvatske imaju još samo jednu priliku da na svoje radno mjersto privuku najzabavnije marijače, najglasnije romske sastave, nezaboravne mađioničare i povrh toga dodatna luda iznenađenja – kampanja „Okreni stvari naglavačke“ traje još tjedan dana što znači da će biti organiziran još samo jedan Orangina protres. Prijavite stoga što prije svoju tvrtku Orangini koja je spremna preuzeti stvari u svoje ruke i napraviti ludi tulum za pamćenje, kakav su upravo priuštili u riječkim Plodinama.
Zabavan video s tuluma u VMD-u možete pogledati na Youtube servisu
Za više informacija o kampanji “Okreni stvari naglavačke” posjetite www.orangina.hr.
O Orangini
Orangina je međunarodni brend gaziranog pića. Orangina je, sa svojim karakterističnim oblikom boce, prisutna u više od 60 zemalja. Brend je drugačiji od ostalih gaziranih pića, i to po svom visokom udjelu voća i pravim komadićima naranče. Upravo zbog tog sastava bocu treba lagano protresti prije uživanja kako bi se izmiješali prirodni sastojci. Orangina je dostupna u dva okusa: Original naranča i Mandarina. Orangina ima blago gazirani okus koji se delikatno otvara u voćni doživljaj. Svi Orangina okusi sadrže najmanje 12 posto prirodnog voćnog soka. Savršen, dobro balansiran okus dodatno je pojačan s komadićima pravog voća.
O Obala grupi
Obala Grupa d.o.o. jedan je od najpoznatijih proizvođača i distributera pića u Hrvatskoj i regiji. Osnovana je 1994. godine kao uvoznik Orangine za Hrvatsku pod imenom Obala promet. Sredinom devedesetih Orangina je bila potpuno nepoznat proizvod na našem tržištu. Kvalitetom i posebnošću samog branda te pažljivo planiranom strategijom, vrlo brzo osvojila je hrvatsko tržište. Nakon prihvaćanja Orangine u Hrvatskoj tvrtka je krenula u poslovanje i na susjednim tržištima. Ured u Bosni i Hercegovini otvoren je 1996., u Sloveniji 1997., a u Srbiji 1998. godine.
Kao rezultat uspjeha s Oranginom Obala potpisuje 2002. godine licencu za proizvodnju Orangine te danas izvozi u Makedoniju, Kosovo, Slovačku, Češku, Rumunjsku, Mađarsku, Tursku, Italiju i Singapur.
O Suntory grupi
Osnovana 1899. godine u Osaki, Japanu, Suntory grupa je vodeći japanski proizvođač alkoholnih i bezalkoholnih pića, s godišnjim prometom od 17,5 milijardi eura (podatak za kraj 2012. godine). Posao s bezalkoholnim pićima se brzo i uspješno širi na međunarodnom tržištu pa je 2013. godine i posebno izlistan na Tokijskoj burzi pod imenom Suntory Beverage & Food Limited. Suntory je svoj organski rast nadogradio strateškim preuzimanjima novozelandske kompanije Frucor grupe i francuske Orangina Schweppes grupe u 2009., kao i preuzimanjem brendova pića Lucozade od kompanije GlaxoSmithKline i Ribena branda u 2013. godini. Suntory grupa trenutno posluje u Aziji, Oceaniji, Europi, obje Amerike i Africi, a ima više od 28.000 zaposlenika (podatak od 31. prosinca 2012.) Za više informacija o Suntory grupi posjetite www.suntory.com