I, ŠTO KAŽETE?

Mazda CX-3: Raskošni mali SUV sportskih gena

25.09.2015 u 10:38

Bionic
Reading

Čak i oni koji tek površno prate kretanja u automobilskoj industriji mogli su primijetiti da je jedan od najbrže rastućih segmenata onaj malih i kompaktnih SUV-ova

U tu igru odnedavno se uključila i Mazda. Nakon globalnog uspjeha svojeg broj većeg SUV-a CX-5, koji je prije tri godine ujedno bio promotor Mazdinog dinamičnog dizajna KODO i revolucionarne tehnologije SKYACTIV, Mazda je proljetos na tržište lansirala i manji CX-3.

Još agresivnija interpretacija dizajna KOOD, s još oštrijim i izražajnijim linijama karoserije, nudi upravo onakav doživljaj vožnje kakav je i vizualni dojam koji ostavlja CX-3. Jedan od najlakših modela u svojoj kategoriji pogonjen je agilnim motorima SKYACTIV, benzincima velikog obujma od dvije litre (120 ili 150 KS) i novo razvijenim dizelašom obujma 1,5 litara (105 KS), pa pršti dinamikom i pritom troši iznenađujuće malo goriva – u najštedljivijoj inačici tek četiri litre dizela na 100 km.

Raspon varijanti neobično je širok za ovu klasu i ukupno ih je 17, pa kupci mogu birati između pet razina opreme, tri opcije motora uparenih s ručnim ili automatskim mjenjačem te između prednjeg ili pogona na sva četiri kotača. U najraskošnijem paketu nalaze se elementi koji se u automobilima te veličine rijetko sreću, poput radarskog tempomata, head-up zaslona, potpuno LED prilagodljivih svjetala ili vrhunskog ozvučenja marke Bose, da spomenemo samo neke. Raspon cijena kreće se od 130.500 kuna za osnovni model G120 Emotion, a najsnažniji G150 s pogonom na sve kotače, automatskim mjenjačem i najbogatijim paketom serijske opreme Revolution Top stoji nešto više od 240.000 kuna.