Za superiorne vozne osobine sportskog automobila idealno je centralno smjestiti motor u konstrukciju, neposredno iza leđa vozača, no ono što je Cummins, nezavisni proizvođač dizelskih motora, pripremio za ovotjedni festival brzine u Goodwoodu, jednostavno je – suludo!
Pred vama je klasični Austin Mini kojem je na produženom međuosovinskom razmaku smješten dizelski motor QSK78 koji inače pogoni rudničke kamione sposobne tegliti 360 tona tereta.
Ova mrcina od 11 tona raspolaže zapremninom od 78 litara, a njegovih 18 cilindara turbopunjenih pomoću 12 punjača razvija 3.500 KS pri 1.900 o/min i 13.771 Nm okretnog momenta pri 1.500 o/min.
'Ne volimo propustiti pravi izazov, a smještanje QSK78 u Mini je svakako bio izazov', rekao je britanskim medijima Steve Nendick, Cumminsov glasnogovornik.
'Bilo je teško smjestiti ga pod poklopac motora pa su naši inženjeri osmislili kreativnije rješenje. Sigurni smo da publika u Goodwoodu neće vjerovati onom što vidi', zaključio je Nendick, a mi se možemo samo složiti s njegovom konstatacijom.