U DRUŠTVU JANKA

Mirna Maras nikad nije izgledala bolje

14.12.2013 u 15:56

  • +2

Noć ambasadora u Termama Tuhelj

Izvor: Promo fotografije / Autor: Terme Tuhelj

Bionic
Reading

U najvećem vodenom parku ambasadori Terma Tuhelj - Mirna Maras, Janko Popović Volarić, grupa Atomic Dance Factory i Damir Hoyka - bili su glavni gosti 1. noći ambasadora, čime su Terme Tuhelj proslavile i svojih 10 godina uspješnog poslovanja

Terme Tuhelj, broj jedan toplice i SPA centar u Hrvatskoj po raznolikosti i kvaliteti svojih usluga, održale su 1. noć ambasadora – veliki pjena party u najvećem vodenom parku u Hrvatskoj. U Svijetu sauna i SPAeVITA centru cijele su večeri uživali specijalni gosti, poznati ambasadori Terma Tuhelj voditeljica Mirna Maras, glumac Janko Popović Volarić i fotograf Damir Hoyka. Za plesno glazbeni ugođaj bili su zaduženi škola orijentalnog plesa Shimmy, DJ GO CUT i saksofonist Ivo Prodan, a sve uz light show tvrtke Smash. Posebno se isticala dobro raspoložena Mirna Maras koja nikada nije izgledala bolje.

'Primili smo mnoge nagrade i priznanja za svoj rad i kvalitetu - Najbolje kupalište, Najbolji wellness hotel u Hrvatskoj, Priznanje za kontinuiranu kvalitetu, BestBuyAward, Simply the best od udruge agencija te mnoga priznanja za kvalitetu našeg osoblja, vrijeme je da to i proslavimo', tom je prilikom izjavila Ivana Kolar, direktorica Termi Tuhelj.


Najzabavniji party u finalu ove godine bio je ispunjen zabavom, smijehom, dobrim raspoloženjem i mnogim iznenađenjima, a za glazbeni ugođaj bili su zaduženi DJ GO CUT i saksofonist Ivo Prodan. Vodeni planet ovim je povodom zasjao posebnim sjajem, a uz pjena party i brojne nagradne igre, Terme Tuhelj zabava za goste trajala je do ranih jutarnjih sati.

Akcija 'Postani ambasador' pokrenuta je tijekom ovog ljeta, pod sloganom 'Širimo zajedno pozitivne emocije'.

Nakon deset godina Terme Tuhelj su učetverostručile svoj poslovni rezultat i danas su najveći kontinentalni turistički centar u Hrvatskoj. Tvrtka je u proteklih deset godina od poduzeća u stečaju (TRC Mihanović) razvila prepoznatljiv brand - cjeloviti turistički resort s termalnom i wellness ponudom koji individualnim pristupom svakom gostu pruža kvalitetan odmor i zabavu - na čiji je razvoj dosad utrošeno preko 30 milijuna eura.