Viralni trenutak iz serije povećao je prodaju komada brenda Jim Thompson za 671 posto, dok luksuzni brendovi poput Jacquemusa, Louis Vuittona i Guccija također profitiraju kroz medijsku izloženost
Najnoviji viralni trenutak serije 'Bijeli lotos' prikazuje lik bogate nasljednice Victorije Ratliff, koju glumi Parker Posey, kako šalje izravnu poruku svom suprugu: 'Jednostavno ne mislim da sam u ovim godinama predodređena za neugodan život'.
Scena, koja je prikazana 23. ožujka u šestoj epizodi treće sezone, prikazuje Posey u svilenoj kimono haljini brenda Jim Thompson, a od tada je online potražnja za kimonom eksplodirala.
'Naša američka e-trgovina po prvi je put nadmašila našu globalnu stranicu, isključivo zbog potražnje za kaftanom, čija se prodaja povećala za 671 posto u posljednja četiri dana', izjavio je izvršni direktor brenda Frank Cancelloni za WWD.
Osnovan 1950. godine od strane američkog veterana Jamesa H. W. Thompsona na Tajlandu, gdje je smještena treća sezona serije, proizvođač svile blisko je surađivao s kostimografkinjom 'Bijelog lotosa' Alex Bovaird kako bi stvorio modne komade i kućni namještaj koji 'autentično predstavljaju Tajland', rekao je Cancelloni.
Partnerstvo se isplatilo, s povećanjem volumena narudžbi brenda u SAD-u od 228 posto i ukupnim skokom prihoda od 138 posto u ožujku u odnosu na prošlu godinu, prema Cancelloniju.
Brendovi dotaknuti čarolijom 'Bijelog lotosa'
Jim Thompson samo je jedan od mnogih brendova dotaknutih čarolijom 'Bijelog lotosa' ove sezone. Lucy Akin, osnivačica brenda Ciao Lucia, poslala je različite komade iz svoje resort kolekcije odjelu za kostime serije. Kada je četvrta epizoda prikazana 9. ožujka s Piper Ratliff, koju glumi Sarah Catherine Hook, u haljini Florencia tog brenda, dogodio se nezapamćen skok u prodaji, otkrila je Akin.
'Te večeri vidjeli smo kako trgovci reagiraju i objavljuju kopije na prodaju, blogeri su preplavili društvene mreže poveznicama kako bi pomogli svojim pratiteljima pronaći haljinu, a do kraja epizode bila je potpuno rasprodana', rekla je Akin.
My Beachy Side, brend specijaliziran za ručno heklane komade izrađene na održiv način, zabilježio je 'značajan porast interesa u pretraživanju, angažmanu na društvenim mrežama i prodaji' nakon što je Chelsea, koju glumi Aimee Lou Wood, nosila jednu od njihovih mini haljina, izjavio je brend.
Online su rasprodani i drugi komadi brendova Juillet, Rachel Comey i Alemais nakon što su se pojavili u seriji. Čak su i brendovi koji nisu dobili vrijedne minute u 'Bijelom lotosu' primijetili porast prodaje svog resort asortimana odjeće, poput luksuznog brenda Bruno Magli, koji je izvijestio o značajnom povećanju pretraživanja svoje aktualne kolekcije od premijere treće sezone serije.
Profitabilni kanal za podizanje svijesti o brendu
Nije sve u brojkama prodaje. 'Bijeli lotos' također se pokazao profitabilnim kanalom za podizanje svijesti o brendu. Dizajner Simon Porte Jacquemus surađivao je s Bovaird kako bi stvorio poseban izgled za Chloe, koju glumi Charlotte Le Bon, koji se sastoji od ružičastog bodijam prozirne suknje i šešira sa širokim obodom.
Outfit, viđen u četvrtoj epizodi, donio je Jacquemusu 1,7 milijuna dolara u vrijednosti medijskog utjecaja, prema Launchmetricsu. (MIV je vlasnička metrika koja dodjeljuje stvarnu novčanu vrijednost marketinškim strategijama u tisku, online i na društvenim mrežama za izračun povrata ulaganja.)
Popis se nastavlja. S torbom Astor Place koju nosi lik Parker Posey, Louis Vuitton zaradio je 4,3 milijuna dolara u MIV-u. Druga scena koja njezin lik prikazuje s Guccijevom torbom s Bamboo ručkom donijela je talijanskoj kući 2 milijuna dolara u MIV-u.
No nije sva svijest o brendu dobrodošla kada je riječ o 'Bijelom lotosu', seriji poznatoj po istraživanju privilegija i dinamike moći. Sveučilište Duke izrazilo je javno nezadovoljstvo HBO-om nakon scene u kojoj Timothy Ratliff, kojeg glumi Jason Isaacs, drži pištolj uz glavu dok nosi Duke majicu. Frank Tramble, potpredsjednik Dukea za komunikacije, marketing i javne poslove, nazvao je tu sliku 'uznemirujućom' u izjavi za javnost.
I high street brendovi pokušavaju profitirati
U međuvremenu, trgovci brze mode H&M, Banana Republic, Bloomingdale's i Abercrombie & Fitch također pokušavaju iskopati zlato 'Bijelog lotosa' s različitim capsule kolekcijama inspiriranim serijom. Njegov utjecaj seže i izvan mode, s licenciranim proizvodima koji uključuju putni pribor, proizvode za zaštitu od sunca, jastuke, svijeće, čokoladu i alkohol.
Prema HBO-u, treća sezona 'Bijelog lotosa' broji više od 5 milijuna gledatelja više od prošle sezone, koja je u prosjeku imala 15,5 milijuna američkih gledatelja po epizodi.