U svijetu luksuznih odmarališta lanca 'Bijeli lotos' moda nikada nije bila samo površan element, već moćan alat za pripovijedanje i karakterizaciju likova. Treća sezona popularne HBO-ove serije nastavlja ovu tradiciju, smještajući nove goste u egzotično okruženje, u kojem njihova modna izdanja pričaju jednako zanimljive priče kao i sami dijalozi
Od pažljivo odabranih ljetnih komada do dizajnerskih večernjih toaleta, garderoba likova suptilno otkriva njihove društvene statuse, osobne ambicije i unutarnje sukobe. Kostimografi serije su i ovoga puta stvorili vizualni spektakl koji ne samo da prati najnovije modne trendove, već i funkcionira kao ključni element narativne strukture, dajući gledateljima dodatne slojeve za interpretaciju kompleksnih likova i njihovih odnosa.
'Željela sam odati počast seriji 'Seks i grad' izdanjima triju prijateljica, Jaclyn, Kate i Laurie, dok su me neki moji poznanici inspirirali za odijevanje obitelji Ratliff', priznaje Alex Bovaird, kostimografkinja zaslužna za izdanja likova u hit seriji 'Bijeli lotos'.
Treća sezona je gozba za oči
U egzotičnom koktelu koji potpisuje Mike White - nova sezona snimljena je na Tajlandu, točnije u Four Seasons Resortu Koh Samui.
I u novoj sezoni prisutni su intriga, triler, zabava, dobro napisani i ironični dijalozi, jedinstvena estetika, mnogo seksualne napetosti i prekrasna odjeća. O potonjem je za Vogue progovorila Bovaird detaljno nudeći tragove o sudbinama likova.
'Prilično smo glasni. Svaki lik ima svoju vibru, pojačanu odjećom koju nosi na temelju toga kako se osjeća. Volim to definirati, zapravo, kao prilično glasan stil: način odijevanja u seriji je emocionalan, instinktivan, ponekad riskantan i vrlo kreativan', kazala je Bovaird na pitanje kako bi opisala modni stil u seriji.
Kao što je to već slučaj s ovim hitom HBO-a, izdanja likova u 'Bijelom lotosu' vrište luksuzom. Imućna klasa koju Mike White secira predstavljena je i mnoštvom brendiranih komada - od skupocjenih dizajnerskih torbi pa sve do nakita.
Koliko serija 'Bijeli lotos' ima snažan utjecaj na modnu industriju, govori i podatak da su se za brojna izdanja likova osobno pobrinuli renomirana dizajnerska imena i brendovi.
'Gary Graham dizajnirao je print sličan svjetiljci iz džamije iz 14. stoljeća, u koju sam se zaljubila u muzeju; koristili smo tu tkaninu za izradu Sritaline haljine za nastup u drugoj epizodi. Jacquemus je kreirao neke posebne lookove za Chloe, poput haljine s točkicama u prvoj epizodi i ružičaste na jahti u drugoj.
Brend sa sjedištem u Bangkoku izradio je posebne komade nakita za Mook i Fabiana. Tu su i privjesak Stay Gold, koji je brend Lunaflo London kreirao za Chelsea, kupaći kostimi Tare Matthews, tajlandski dizajner Sarit dizajnirao je Sritaline rekvizite u šestoj epizodi dok je Tombolo kreirao neke od hotelskih uniformi. A Belindina kratka zeleno-zlatna haljina posebno je izrađena', otkriva Bovaird.
O stilu obitelji Ratliff
'Za stil obitelji Ratliff inspirirali su me stvarni ljudi koje poznajem s juga. Citirajući 'trendove' s TikToka, oni bi spadali u klasični preppy i old money stil.'
Tri prijateljice poput junakinja iz 'Seksa i grada'
'Trio najboljih prijateljica - Jaclyn, Kate i Laurie - čini se da dolazi iz šik i elitnog svijeta... One se odijevaju jedna za drugu, uvijek pokušavajući biti cool i aktualne. Volim ih zvati svojim 'Seks i grad' damama, a nose odvažne lookove, uparene s mnogo dizajnerskih torbi.'
O paru Rick - Chelsea...
'Eklektični i kozmički; ona nosi ono što kupuje na svojim putovanjima, a prošlo je dosta vremena otkako je bila u rodnom gradu Manchesteru.'
O cipelama u seriji
'Prva sezona snimljena je tijekom lockdowna i nitko nije očekivao uspjeh kakav je postigla, pa smo obavili svoj posao i nismo pretjerivali s cipelama. Za treću sezonu odlučila sam da moramo riskirati, prije svega za likove koji rade u odmaralištu.'
O suradnji s H&M-om
Dočaravajući glamur i sjaj luksuznog odmora, H&M je predstavio novu kolekciju ženske odjeće inspiriranu serijom 'Bijeli lotos', nastalu u suradnji s Alex Bovaird, kostimografkinjom serije, i Warner Bros Discovery Global Consumer Productsom.
'Ova capsule kolekcija je pustolovna, živahna, svestrana, eklektična i slobodna. Lik koji smo imali na umu za ovo ograničeno izdanje bio je jedan i jasan: obožavatelj mode u 'Bijelom lotosu'.'