Talijanski brend Gucci može se pohvaliti mnoštvom komada iz kreativne radionice koji ponosno nose 'it' titulu, a među njima nalazi se i naizgled običan remen koji je uspio potpuno raspametiti modne ovisnice
Nakon dolaska Alessandra Michelea u talijansku modnu kuću početkom 2015. godine Gucci je povratio staru slavu i zabilježio nevjerojatne poslovne uspjehe.
U dvije godine rada na poziciji kreativna direktora dizajner Alessandro Michele uspio je lansirati mnoštvo modnih bestselera, poput torbe Dionysus ili majice s retro logotipom brenda, a kožni remen s prepoznatljivom, zlatnom kopčom u znaku dvostrukog slova G uspio je potpuno raspametiti modne ovisnice.
Jedan od prvih Alessandrovih poteza u modnoj kući Gucci bilo je vraćanje njegova 'grba' u znaku dvostrukog slova G u mekšoj i okruglijoj varijanti smještenoj na komadima poput remenja, torbi, a zatim i na odjeći.
Klasična verzija Guccijeva remena u prodaji se nalazi po cijeni nešto manjoj od tri tisuće kuna, a pojedini modeli dosežu cifru i do šest tisuća kuna. Visoka cijena međutim ne igra nikakvu ulogu ako je suditi po rasprodanim zalihama u nekim od najvećih modnih web trgovina koje su u svoj asortiman uključile komade s potpisom Guccija.
Poput slavnih ljepotica, koje ih nose u svim prilikama i raznolikim kombinacijama, remenu s potpisom Guccija nisu odoljele ni poznate Hrvatice, poput proslavljene atletičarke Sandre Perković koja ga je ponosno istaknula na premijeri filma 'Samo za hrabre' uz modni dodatak torbice s potpisom Chanela.
Kao i Sandra, danas gotovo kultnom remenu s potpisom Guccija nije odoljela uspješna domaća dizajnerica Aleksandra Dojčinović.