Mjesec mode ulazi u veliko finale Tjednom mode u Parizu, gdje je sva svita iz branše. Kolekcije za jesen i zimu 2012/13. već su svijetu obznanili Gareth Pugh, Dries Van Noten i Anthony Vaccarello
Britanski dizajner Gareth Pugh još od 2009. svoje revije prikazuje u Parizu, jer ih ondje, kaže, doživljavaju ozbiljnije nego u Londonu. Gareth radi mračne stvari i radi ih dobro, kreacije se gledaju sa strahopoštovanjem, ali koliko god komplicirano djelovale, savršeno su nosive.
Iduća jesen i zima za sljedbenike Pugha značit će podosta crnog i sivog dugodlakog krzna i prekrasnih kožnih haljinica. Crna kožna odijela s hlačama kakva kroji Pugh ne bi odbila čak ni neka nježnija ženska duša. Šiljci koji se nastavljaju sa sakoa na ramenima možda ne bi svakome imponirali, ali za privlačenje pozornosti ideja je savršena.
Jedan dobar komad iz nove kolekcije Driesa Van Notena i spremni ste za ulazak u iduću jesen. Parizu je predstavio vrlo dojmljive kreacije, prepune zanimljive grafičke igre, u denver plavoj, zlatnožutoj, bijeloj i crnoj boji, uz pokoji bljesak neiskorjenjive narančaste.
Lepršave suknje, hlače koje se lagano sužavaju prema dnu, ležerne tunike i kaputi strogih krojeva s ovratnicima zaobljenim poput polukrugova, a dolaze isprepleteni zlatnim ornamentima i orlovima. Kraljevski, dakako.
Možda proširenoj modnoj publici malo manje poznat, čast da otvori pariške revije imao je dizajner Anthony Vaccarello. Njegova popularnost je munjevito narasla otkad je jednu od njegovih haljina nosila Gwyneth Platrow na naslovnici Harper's Bazaara.
Samu parišku reviju ovog Belgijanca, uz zanimljivu kolekciju, dodatno su 'podigle' dvije stvari: jedna pozitivna, s trenutačno najpopularnijom manekenkom Karlie Kloss u glavnoj ulozi. Karlie Kloss se krila i otkazala tjedne mode u New Yorku, Londonu i Milanu, da bi otvorila Pariz. Druga je okolnost manje sretna, s posrnulom manekenkom na pisti, u štiklama Giuseppe Zanotti. Čini se da joj je pri posrnuću stradala noga, pa su je dvije kolegice držale ispod ruku sve do kraja piste.
Vaccarello je igrao na kartu haljina s asimetričnim dekolteima, što je izveo na način da kreaciju, kad je jednom vidiš, ne izbrišeš lako iz sjećanja. Ključni mu je model haljine onaj koji je u završnici, s dizajnerom pod ruku, nosila Anja Rubik – duga crna haljina s prorezom do bokova, koja je s desne strane imala pristojan V-dekolte i dugi rukav, da bi s druge strane vidljiv bio samo zlatni grudnjak.