Do prije samo nekoliko godina gotovo da nije bilo moguće zamisliti pravi superautomobil s manje od 12 cilindara, dok ih danas neki proglašavaju relikvijama
McLarenov direktor Antony Sheriff nedavno je komentirao kako 'motori V12 pripadaju u ropotarnicu povijesti', zaključivši da im je mjesto u muzeju. Nešto nam govori da nadolazeći hiperautomobil iz Wokinga neće imati više od osam cilindara.
A zašto bi i imao, smatraju u McLarenu čiji biturbo punjeni V8 pod poklopcem modela MP4-12C iz 3,8-litrenog obujma razvija 617 KS, gotovo jednako koliko i BMW-ov atmosferski V12 koji je pogonio njihov prvi komercijalni automobil i svojevremeno najbrži automobil na svijetu - F1 - 20-ak godina ranije.
U McLarenu smatraju kako bi zahvaljujući razvoju tehnologije danas i V6 mogao biti dostatan za superautomobilske zadaće (što zorno potvrđuje Nissan s GT-R-om), no prije nego što povuku takve poteze, u McLarenu bi se trebali posavjetovati sa svojim analitičarima u odjelu za analiziranje tržišta.
Naime, Ferrariju i Lamborghiniju, čini se, nije na kraj pameti da izbace V12-icu iz ponude još neko vrijeme, a nekako nam se čini da s prodajom F12 Berlinette i Aventadora nemaju baš nikakvih problema.