U Opelu su, čini se, jako zadovoljni Astrinim dizajnom, pa su se odlučili držati one provjerene - nikad ne mijenjaj pobjednički tim
Tako će redizajniranu Astru od njezine izvorne prethodnice predstavljene prije tri godine razlikovati tek oni s oštrijim okom. Opel je odlučio osvježiti kompletnu paletu Astre - od GTC-a i OPC-a, koji su se na tržištu našli tek prije par mjeseci, do Sport Tourera i novopredstavljene limuzine.
Razlike se odnose na novi prednji kraj s redizajniranom rešetkom hladnjaka, branicima, usisnikom i maglenkama. Blago je modificiran i izgled stražnjeg kraja automobila, a Astra je dobila i preinake i nešto kvalitetnije materijale u interijeru. Sve ovo bolje možete proučiti u našoj fotogaleriji.
Tehnološki je automobil značajno uznapredovao, pa je tako ovdje druga generacija sustava za čitanje prometnih znakova Opel Eye, sustav za signalizaciju nesvjesnog prelaženja iz trake u traku, provjera mrtvog kuta, kontrola udaljenosti od vozila ispred te kamera za olakšanu vožnju unatrag.
Najveća novost pod poklopcem jest novi biturbo punjeni dvolitreni dizelaš koji razvija 195 KS i 400 Nm okretnog momenta, automobil do stotke ubrzava za 7,8 sekundi, postiže 224 km/h te prosječno troši 5,3 litre goriva na stotinu kilometara u kombiniranom europskom ciklusu.
Postojeći 1,4-litreni turbo-benzinac Opel je opremio takozvanom overboost funkcijom koja mu na mahove omogućava razvijanje 220 Nm okretnog momenta.