Trendseterice i zaljubljenice u mogu moglo bi se podijeliti u dvije skupine – ljubiteljice istaknutih logotipa te pobornice sofisticiranog stila, često obavijenog velom tihog luksuza
Na svaku ponosnu vlasnicu Balenciagine Hourglass torbe, koja je omiljeni dodata Kim Kardashian, ili Jacquemusovog Le Grand Bambino torbe, od koje se nije odvajala Dua Lipa,postoji modna zaljubljenica koja preferira tihi luksuz koji donosi The Row sa svojim stilom i sve popularnijom Half Moon torbom.
Po uzoru na elegantne siluete iz 90-ih, ergonomski zaobljeni dizajn diskretno pristaje ispod ramena lišen bilo kakvih izbočina u ukrasa. Prostranija od onog kako se čini na prvi pogled, unutrašnjost torbe obložena je brušenom kožom i predstavlja svojevrsnin kontrast vanjskom dijelu izrađenom od glatke talijanske kože na kojem je utisnut najsitniji logo brenda kojem ćete vjerojatno ikada svjedočiti. Trepnite i propustit ćete ga ugledati, a u tome je i cijela poanta ove estetike.
Mini model simbol je prikrivenog i luksuznog stila koji Mary-Kate i Ashley Olsen njeguju od osnivanja The Rowa 2006. godine. Počevši od savršene majice kratkih rukava, sestre dizajnerice su nastavile stvarati čisto cool i minimalističku garderobu koja mnoge nerijetko šokira cijenom. A spremnost kupaca da izdvoje vrtoglave iznose dokaz je kvalitete i vrhunske izrade The Rowa.
Od vrhunski i besprijekorno krojenih komada, koji čine okosnicu brenda do majice, proizvoda koji je početna točka za nove obožavatelje, poput Kendall Jenner i Hailey Bieber, te siluete nošene zajedno izgledaju besprijekorno dobro. Nema sumnje, poprilično je teško ostati vjeran tim odrednicama s povećanjem obujma brenda, no sestrama Olsen, iako bez formalnog modnog obrazovanja, to itekako dobro polazi za rukom.
Klub vjernih obožavateljica The Row stila uključuje Zoë Kravitz, Jennifer Lawrence i Rosie Huntington-Whiteley, sastoji se od kupaca koji su prvi put uronili u skromni svijet brenda kroz kategorije obuće i torbi. Svaki član posjeduje kožne gležnjače s patentnim zatvaračem i torbicu N/S ili torbu Half Moon. Dok stanovnici Manhattana koji u velikim torbama vuku čitav svoj život preferiraju prvo, modelima se sviđa retro izgled mikro torbica.
Half Moon torbica postala je statusnim simbolom koji pokazuje da ste modna obožavateljica dovoljno hrabra da u dan krene s mini torbicom u koju stanu samo najosnovnije stvari. A ovaj neodoljiv modni dodatak nosi se uz sve iz ormara i to gotovo u svakoj prilici. Emily Ratajkowski prava je majstorica kombiniranja Half Moon torbe s kaubojskim čizmama, Lori Harvey nosi je na pilates, Sophie Turner s njom na ramenu uputit će se u shopping, a Elsa Hosk kombinirat će je sa savršenom ljetnom haljinom.
Status 'It' torbe Half Moon modelu potvrđuje i podatak da internetske stranice prodaju Half Moon po višoj cijeni od njegove nove cijene od koja iznosi 1450 američkih dolara. 'The Row je jedan od onih brendova koji se čini vrlo kolekcionarskim', kaže Erica Wright, koja pomaže kupcima da pronađu Half Moon torbe putem svoje aplikacije za pronalaženje modnih komada, Sourcewhere. 'Ne samo da kupujete nešto dugotrajno, već također postajete dio zajednice koja ima zavidno modno znanje. Pomalo nalikuje na tajni kluba, a nošenje jednog od njihovih komada daje vam insajderski pristup tome.'
I dok modni hitovi vrlo često ostaju 'zarobljeni' u modnom razdoblju u kojem su i nastali ljepota Half Moon torbe je u tome što je mogla biti na sceni 90-ih, a i dalje bi zadržala svoju vrijednost kao klasičan modni komad. Prema je ovu siluetu brend predstavio u sklopu svoje kolekcije 2014. godine i dalje predstavlja veliki predmet žudnje. Nedostatak logotipa, uzoraka i svijetlih boja čine ovu torbicu ulaganjem bez rizika. Današnji kupci manje pridaju važnosti onome što je 'novo', a više tome radi li se o bezvremenskom i rijetkom komadu. Uz vjerojatnost da će vrijednost Half Moona porasti na platformama za prodaju rabljenih modnih komada, riječ o poprilično sigurnoj okladi – možda čak u istom kategoriji kao, recimo, Chanel 2.55.