ANOREKSIČAN I BRZ

Nadolazeći M3 GT/GT4 ima 911 GT3 u fokusu

04.11.2009 u 14:17

Bionic
Reading

Premda je BMW odbacio mogućnost izrade olakšane verzije modela M3, među fanovima poznatije kao CSL, to ipak ne znači da najprestižnija BMW-ova serija 3 neće dobiti i svoju perolaku, trkaću komercijalnu izvedbu

BMW sad već neko vrijeme vrši testiranja aktualnog M3 s aerodinamičkim unapređenjima i roll-cageom na Nurburgring Nordschleifeu. Ako se spekulacije stranih medija pokažu istinitima, riječ je o komercijalnoj izvedbi BMW-ovog trkaća iz FIA-inog GT natjecanja.

M3Post prenosi da bi automobil trebao pogoniti 450 KS snažni atmosferski V8 uparen sedmerobrzinskim automatiziranim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Za kočenje će se brinuti  bušeni, samoventilirani diskovi s četveroklipnim kliještima sprijeda i četveroklipnim straga Brembo, a u ponudi bi se, navodno, mogli naći i keramički.

Sjedala Recaro sprijeda, nedostatak stražnje klupe i luksuznih detalja, poput klimatizacijskog uređaja, trebali bi rezultirati masom nižom od 100 kilograma. Sachsov ovjes, pak, trebao bi sniziti odstojanje automobila od tla za 25 milimetara. Sve bi ovo trebalo najžešćem M3 omogućiti postizanje vremena na Nurburgringu od 7:40, nadomak Porscheu 911 GT3.

M3 GT ili M3 GT4, kako će se već zvati prestižni M3, bit će u potpunosti homologiran, no prvi izvještaji tvrde da će ih biti proizvedeno tek 25 po cijeni od 110.000 eura bez poreza.