Puno ljudi voli objavljivati fotografije hrane na omiljenoj društvenoj mreži, ali znanstvenici kažu da to nije dobro za one koji vole uživati u njoj
Novo istraživanje pokazalo je da postanje fotografija sočnih i ukusnih jela smanjuje doživljaj i okuse u stvarnosti onih koji gledaju fotke. Znanstvenici sa Sveučilišta Brigham Young zaključili su da pretjerano izlaganje slikama hrane povećava naš osjećaj zasićenja, kao da smo viđenu hranu već jeli.
Jedan od znanstvenika iz studije, Ryan Elder, objašnjava da fotografije na nas djeluju tako da osjećamo kao da smo jeli tu hranu jer smo je vidjeli i više nam ne predstavlja toliki užitak. Dodaje da je to poput nečeg što nam dosadi jer smo to već isprobali i vidjeli.
U studiji je sudjelovalo 232 ljudi koji su gledali fotografije hrane i davali svoje ocjene okusa prave hrane na kraju. Dok je 60 ispitanika jelo slatku hranu i slatkiše, 60 ih je jelo slanu hranu poput grickalica. Zatim su svi jeli kikiriki, ali je skupina koja je već probala slanu hranu manje uživala u kikirikiju od onih koji su jeli slatko.
Iako se to ne čini kao posebno dobra vijest, ipak bi mogla pomoći u problemima s hranom pa bi oni koji žele mršavjeti mogli iskoristiti to kao poticaj da smanje želju za nepoželjnim namirnicama.