Određene boje u nama bude određenu reakciju na osnovu koje onda stvaramo dojam – ugodan ili neugodan
Robovanje nad štednjakom kako biste impresionirali goste na večeri može biti gubljenje vremena ako zanemarite dva ključna elementa. Kako su zaključili stručnjaci sa sveučilišta Oxford, boja i težina jela snažno će utjecati na ono što gosti misle o vašem kuhanju.
Neobičnim istraživanjem otkriveni su vrlo zanimljivi rezultati. Primjerice, kad sir jedete s noža odmah nakon što ste ga izrezali, djelovat će slanije nego kad ga jedete vilicom ili nabodenog na čačkalicu.
U slučaju jogurta, najbolje ga je jesti plastičnom žlicom jer tada djeluje gušće i skuplje. No žlica mora biti svjetlije broje jer u suprotnom neće biti postignut takav željeni učinak. Kako su izjavili ispitanici, konzumiranje jogurta bijelom plastičnom žlicom izaziva puno veći užitak jedenja nego kada jedu žlicom drugog materijala ili boje.
Stručnjaci kažu kako se to sve događa zato što ljudi imaju emotivne reakcije na boje, piše časopis Flavour. To znači da određene boje u nama bude određenu reakciju na osnovu koje onda stvaramo dojam – ugodan ili neugodan.
Psiholog Charles Spence koji je sudjelovao u istraživanju, savjetuje izbjegavanje crvene boje jer smanjuje apetit. Napomenuo je i kako je prilikom serviranja jela gostima dobro koristiti teži pribor i tanjure jer ljudi onda podsvjesno misle da servirate skupu i luksuznu hranu.