Haljine - Cannes
Izvor: Reuters / Autor: Reuters
Haljine - Cannes
Izvor: Reuters / Autor: Reuters
Velike filmske dodjele nagrada celebrityjima pružaju samo najbolji tretman, a iznimka nije ni ovogodišnji filmski festivalu u Cannesu na kojemu slavni i poznati dobivaju prepune vrećice skupocjenih poklona
Ovogodišnji filmski festival u Cannesu nije zakazao po pitanju glamura, a crveni tepih preplavile su raskoš haljine, blještavilo, skupocjeni nakit, glamur i slavne zvijezde. Kako bi se osigurali da će zvijezde doista i stići na crveni tepih, organizatori ih mame skupocjenim poklon-vrećicama, a osim toga na takav način celebrityji i promoviraju nove proizvode, bilo da je riječ o novim gadgetima, dizajnerskoj odjeći ili šminki, piše Fox News
Kako otkriva Nathalie Dubois, koja vodi DPA Lounge, odjel za darivanje celebrityja u Cannesu, između ostalog celebrityji će ove godine dobiti dizajnerske traperice Bleulab, kožnu odjeću Pascala Piveteaua, organsku masku za oči i trepavice Padina, devet noći u luksuznom odmorištu na Bora Bori te dizajnerski ručni sat Jeana Richarda koji stoji šest tisuća dolara
Keanu Reeves i Adrien Brody dolaze po svoje, kao i Sharon Stone', poručila je organizatorica Nathalie Dubois koja je zaslužna za te luksuzne poklon-pakete na filmskom festivalu u Cannesu. Ona je ujedno i prva koja je taj princip darivanja donijela iz Los Angelesa.
Kako bi bila sigurna da će celebrityji doći na festival, Nathalie Dubois već u travnju dostavlja povratne pozivnice, a nakon toga prikuplja brendove za koje smatra da poznati i slavni žele vidjeti te brendove koji se na takav način žele bolje predstaviti slavnim osobama.
No Nathalie Dubois nije jedina koja prakticira takvo darivanje celebrityija. Gavin Keilly vodi drugu PR agenciju GBK, specijaliziranu za takozvane vreće s blagom (goodie bags). U njegovoj ponudi za slavne se isto našlo nekoliko zanimljivih stvari. Posebno se ističe petodnevni odmor u Sparkling Hill Resortu u vlasništvu Swarovskog, a tu je i nakit Renee by Renee te godišnja zaliha kreme Gold Collagen. Agencija L'Exclusif nudi pak besplatne frizure i šminkanje, a njujorški stilisti Wear It My Way imaju stalke prepune haljina za crveni tepih namijenjenih zvijezdama poput Petre Nemcove, Emme Roberts i Eve Longorije.
No zašto poznati brendovi plaćaju velike svote tvrtkama kao što su DPA i GBK za priliku da njihove proizvode daruju tako bogatim celebrityjima koji si njihove proizvode ionako mogu priuštiti?
'Ne možete, na primjer, Justinu Timberlakeu, platiti da nosi vaš sat vrijedan tisuću dolara, to bi koštalo otprilike oko pola milijuna dolara. No ako mu možete darovati taj sat, a on se s njime na ruci fotografira te ga nosi, to nema cijenu', kaže Keilly te priznaje kako to skupocjeno darivanje poznatih i slavnih zvuči malo neobično. 'Bogatiji postaju još bogatiji, zar ne', kaže Keilly i svoje poteze opravdava podatkom da organizatori doniraju 20 posto svojih profita za humanitarnu organizaciju HOPE, neprofitnu organizaciju za rak jetre.