adidas x Ivy Park
Izvor: Profimedia / Autor: BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia
adidas x Ivy Park
Izvor: Profimedia / Autor: BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia
NEJASNA BUDUĆNOST
Nova kolekcija s potpisom najtrofejnije glazbenice u povijesti nagrade Grammy i njemačkog sportskog diva ovog je tjedna lansirana u prodaju, no ova modna suradnja nije tako profitabilna, kao što bi brojni mogli pomisliti
Nakon ispisivanja povijesti na Grammyjima i najave svjetske turneje, mega popularna Beyonce lansirala je novu kolekciju s potpisom vlastitog brenda Ivy Park i njemačkog adidasa.
I dok se njezina vjerna vojska obožavatelja veseli još jednoj modnoj poslastici, isto se ne može reći za predstavništvo poznatog sportskog brenda. Kako sugerira Wall Street Journal, modna suradnja Beyonce i adidasa nalazi se na klimavim nogama.
Prema dobivenim dokumentima, linija Ivy Park znatno je ispod adidasovih početnih projekcija.
U 2022. čelništvo njemačkog sportskog diva očekivalo je da će ova modna suradnja osigurati 250 milijuna dolara u prodaji, no navodno je uspjela donijeti ‘samo’ 40 milijuna dolara, što je pad od 50 posto u odnosu na prethodnu godinu.
Budući da Beyoncé dobiva 20 milijuna dolara godišnje od povezivanja vlastitog brenda s njemačkim, ugledni Wall Street Journal dolazi do jasnog zaključka da adidas zapravo gubi novac.
Ugovor između njemačkog sportskog diva i Beyoncé za 2019. istječe nakon ove godine a, prema riječima bliskih izvora, čelnici adidasa razmatraju trebaju li raskinuti partnerstvo s glazbenom divom ili pokušati nešto novo.
U posljednje vrijeme adidas se ne može pohvaliti uspješnim partnerstvom s glazbenicima. Prošle godine njemački sportski div prekinuo je unosnu suradnju s Kanye Westom nakon njegovih antisemitskih izjava, iako i dalje namjeravaju razvijati dizajn tenisica Yeezy Boost, no bez njegovog imena.