Nakon Qashqaija koji podjednako konkurira Golfu i Ravu 4, Nissan je odlučio lansirati Juke koji bi trebao pomrsiti račune segmentima B i C kao i crossoverima i SUV-ovima kompaktne klase
Zasnovan na konceptu Qazana koji nam je premijerno predstavljen na autosalonu u Ženevi prošle godine, Juke je automobil neobičnog izgleda koji će, prema svemu sudeći, imati štošta za ponuditi tržištu kada se pojavi u prodaji sredinom godine.
Kao prvo, tu je neobičan izgled 'ili me voliš ili mrziš' naglašen posebnim smještajem svjetlosnog sklopovlja, gotovo komično prenapuhanim blatobranima i povijenom krovnom linijom. Automobil je građen na platformi B koju Nissan dijeli s Renaultom, a na kojoj se, između ostalog, gradi i Micra. Ipak, Juke je daleko od Micre po dimenzijama, a mjeri 4.135 mm u dužinu, 1.765 mm u širinu i 1.570 mm u visinu, dok mu međuosovinski razmak iznosi 2.530 mm. Kako bi pak 215/55 R17 pneumatici mogli biti montirani na 17-colnim felgama, prednji i stražnji trag kotača proširen je na 1.525 mm, najviše u klasi i spomenutoj platformi B.
Interesantno je također da će se Juke nuditi s dvije verzije pogona i ovjesa. Kod standardnog prednjeg pogona Juke ima McPhersonovu arhitekturu ovjesa sprijeda i torzijsku osovinu straga, dok se kod modela s integralnim pogonom za stražnji dio brine multilink.
Pod poklopcem će se naći tri motora. Osnovni atmosferski benzinac 1.6 razvija 116 KS, dok jedini turbopunjeni dizelski model iz 1.5-litrene zapremnine istiskuje 110 KS. No to da će Juke imati zube dokazuje turbopunjena varijanta benzinskog 1.6 koja će u top modelu razvijati čak 190 KS i 250 Nm okretnog momenta.
Slabiji benzinac nudit će se s izborom peterostupanjskog ručnog ili CVT mjenjača, dok će dizelaš dolaziti sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem, a najsnažniji benzinac sa šesterostupanjskim CVT-om.