Iako Nissan nije toliko poznat po izradi monovolumena koliko po robusnim terencima, na testu nas je dopao njihov odličan kompaktni monovolumen koji je već četiri godine na tržištu. Note spada u klasu malih monovolumena gdje je konkurencija vrlo snažna
Renaultova veza s Nissanom se itekako osjeća u ovom vozilu. Note je u potpunosti prilagođen zahtjevnim europskim kupcima. Nakon četiri godine, Note je redizajniran, a mi smo isprobali model pogonjen 1,4-litarskim benzinskim motorom.
Radi se o klasičnom redizajnu. Izmjene se naravno odnose na izgled prednjeg i stražnjeg kraja. Sprijeda su uočljiva ispupčena svjetla, s drugačijom maskom i branikom. Stražnja svjetla izmijenjena su u stilu prednjih, tako da Note izgleda skladno i svježe.
U naizgled malene dimenzije od 408 cm dužine ugurana je prostrana i funkcionalna unutrašnjost. Osim vrlo praktičnih dodataka sprijeda, Nissan je mnogo pažnje posvetio i stražnjem dijelu. Tako treba pohvaliti prtljažnik zapremine 437 litara, koji u podnici ima još nekoliko pretinaca. Na stražnjoj klupi ima mnogo mjesta, jer se sjedala mogu pomicati po dužini. U naslonjaču prednjeg sjedala nalazi se stolić te dodatni pretinac s mrežicom. Sjedala su udobna, tako da će putovanja biti ugodna i putnicima straga.
Sprijeda je sve na svom mjestu. Pretinaca ima u izobilju, a tu je gomila opreme i odličan osjećaj za upravljačem. Pod vjetrobranskim staklom nalazi se pretinac za prijenosni multimedijalni uređaj s kablom za povezivanje. Kad smo već kod multimedije, svakako treba istaknuti Bluetooth uređaj koji se jednostavno uparuje s mobitelom i koji se automatski spaja čim zakoračite u automobil. Jednom tipkom na upravljaču se započinje i prekida poziv. Uz to, na upravljaču se nalaze tipke putnog računala i radio uređaja. Funkcionalnost interijera je za svaku pohvalu. Tome ide u prilog i izbor materijala. Radi se o spoju kvalitetne plastike i dobre završne obrade.
Pod poklopcem motora ugrađen je 1,4 litreni benzinac snage 88 konja. Iako snaga na prvi pogled nije impresivna, ovaj motor se vrlo rado vrti, a pritom ne troši mnogo. Snaga se prenosi putem peterostupanjskog mjenjača, koji je dovoljno precizan. Note do stotke ubrzava za 13 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 165 km/h. Potrošnja se na testu kretala između šest i devet litara, a Note je u vožnji odličan. Ovjes je prilagođen gradskoj vožnji. Nešto je mekši, tako da ćete Noteom ugodno prelaziti preko ležećih prepreka.
Testni automobil odlična je mjera za porodicu koja ne radi veće kilometraže, no cijeni blagodati bogate dodatne opreme.
Proizvođač: Nissan
Model: Note 1.4 Acenta
Vrsta motora: 1.4, četiri cilindra, benzin
Obujam: 1.386 cm3
Snaga (kW/KS): 65/88 @ 5.200 o/min
Okretni moment (Nm): 128 @ 3.200 o/min.
Potrošnja (l/100 km): 5,6/8,4/6,8
Ubrzanje (0-100 km/h): 13,1 s
Maksimalna brzina: 165 km/h
Dimenzije (D/Š/V u mm): 4.085/1.690/1.550
Cijena do registracije: 105.000 kn