Analizirajući kupovne navike više od 12 milijuna korisnika svoje stranice, online šoping platforma i tražilica Stylight uspjela je otkriti koji se beauty trendovi danas mogu pohvaliti titulom najpopularnijih
Lockdown, kućni ured, nošenje maski... protekla godina zahtijevala je manje ulaganje truda u rutinu šminkanja, a kao posljedicu donijela je veću brigu o njezi kože i samim time veći interes za preparativnu kozmetiku.
U usporedbi s 2019. godinom, pregledavanje kategorije 'njega kože lica' poraslo je za 214 posto, stoga je još važnije naglasiti koji će trendovi njege dominirati u narednim mjesecima.
Ključni proizvodi iz ljekarne
Posebice Francuskinjama ljekarne već dug niz godina predstavljaju najbolje čuvanu tajnu kao mjesto pronalaska sjajnih proizvoda za njegu kože po pristupačnim cijenama. Njihova tajna sada je otkrivena, a popularne drogerije i ljekarne proživljavaju renesansu i postale su popularne zahvaljujući svom asortimanu proizvoda s aktivnim sastojcima, nježnim formulacijama i velikoj vrijednosti koju daju za uloženi novac.
Krajem 2020. godine klikovi kupaca na proizvode ljekarskog brenda CeraVe porasli su na Stylightu za više od tisuću posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Najtraženijim proizvodom pokazala se pjena za čišćenje lica jer je popularizirana zahvaljujući beauty influencericama na TikToku. Osim brenda CeraVe, ljekarski brendovi poput Cetaphila (+ 55%), La Roche Posayja (+ 41%), Bioderme (+ 30%) i NUXE-a (+ 415%) također su zabilježili porast klikova koncem 2020. godine.
Vitamin C
Vitamin C više nije tajna beauty industrije te je postao njen glavni sastojak zahvaljujući svojoj učinkovitosti u pružanju sjajne kože lica bez mrlja. Početkom godine platforma Exploding Topics izvijestila je da su se pretraživanja i spominjanja 'seruma vitamina C' na internetu udvostručila u posljednje dvije godine. Na Stylightu su se klikovi na vrhunske serume vitamina C povećali za više od tisuću posto krajem 2020. u usporedbi s istim razdobljem prethodne godine.
Kemijski pilinzi
U novije vrijeme vidjeli smo da sve veći broj marki i stručnjaka za njegu kože odbacuje fizičke pilinge u prilog onim kemijskim. Oni ne samo da su učinkovitiji, zapravo su nježniji za kožu lica od fizičkih. Ono što ih čini posebno popularnima u doba pandemije to je da se mogu sigurno nanositi kod kuće, što ih čini savršenim predmetom za luksuzni beauty spa tretman iz topline doma.
Najpopularniji kemijski pilinzi uglavnom se temelje na beta i/ili alfa hidroksi kiselinama (poput kultnog Skin Perfectinga brenda Paula's Choice). Na Stylightu se broj klikova na kemijske pilinge povećao za više od tisuću posto na kraju 2020. u odnosu na isto razdoblje 2019. godine.
Linije za njegu kože s potpisom slavnih
Sve veći broj slavnih osoba odlučio je zaploviti beauty vodama lansirajući linije proizvoda za njegu kože koji uistinu ispunjavaju dana obećanja.
Stylight uzima za primjer brend KORA Organics australske manekenke Mirande Kerr, a koji je postao itekako cijenjen u beauty zajednici zahvaljujući proizvodima s visokokvalitetnim i certificiranim organskim sastojcima. Tako je zabilježio 485 posto više klikova na proizvode KORA Organics krajem 2020. u odnosu na 2019. godinu.
Isto vrijedi za hvaljenu liniju Fenty Skin modne ikone Rihanne. Osim po proizvodima s učinkovitim sastojcima, njezina linija za njegu kože u odnosu na slične može se pohvaliti inkluzivnim pristupom. Na Stylightu je Fenty Skin zabilježio rast klikova od 300 posto na kraju 2020. u odnosu na 2019. godinu.
Uz Mirandu Kerr i Rihannu, svojom linijom proizvoda za njegu kožu ističe se američka glumica Jessica Alba. Njezina linija zvana Honest Beauty nudi čiste i prirodne proizvode koji nisu testirani na životinjama. Krajem 2020. godine linija Honest Beauty zabilježila je porast klikova od 181 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.
Proizvodi za zaštitu kože od plavog svjetla
Budući da ljudi sve više vremena provode u zatvorenom i ispred ekrana, stručnjaci za njegu kože izražavaju zabrinutost zbog učinaka koje konstantno izlaganje plavom svjetlu može imati na kožu. Plavo svjetlo nije štetno samo za vaše oči, već i ubrzava proces starenja kože. Tako je nekoliko brendova razvilo proizvode koji se suprotstavljaju efektu plavog svjetla, a primjer toga su hijaluronski serum za zaštitu od plave svjetlosti brenda Chantecaille i hidratantna krema brenda AHAVA.
Potrošači pokazuju popriličan interes za ovu vrstu proizvoda: od početka 2019. pretrage za proizvodima koji štite kožu od efekta plavog svjetla na Googleu su se povećale za 136 posto, a tijekom lockdowna u svibnju 2020. godine pretrage za njima porasle su za 336 posto.
Beauty tretmani kod kuće
Budući da su brojni kozmetički saloni zatvoreni uslijed pandemije, brojne dame odlučile su preuzeti stvar u svoje ruke, a navedeno se osobito odnosi na kućne tretmane uljepšavanja trepavica i obrva. Srećom, na tržištu je trenutno puno alternativa kozmetičkim salonima da bi naše trepavice i obrve besprijekorno izgledale.
Interes za serume za rast trepavica naglo je porastao krajem 2020. godine, s preko tisuću posto više klikova u odnosu na kraj 2019. Interes za čudotvornim serumom za trepavice Revitalash također je porastao za 20 posto u istom vremenskom okviru. Očekuje se da će i boje za obrve nastaviti rasti: klikovi za ovu kategoriju porasli su za tisuću posto na kraju 2020. u odnosu na 2019. godinu.
Drevni wellness alati
Sa sve više dokazanom korelacijom između ljepote i wellnessa vidimo i interes za drevne prakse i alate, jednostavne i održive. Stylight uzima za primjer štapić Kansa (marke Ravanat) - ajurvedski alat za masažu koji se koristi više od 5000 godina, a u stanju je uravnotežiti pH kože. Na Googleu je interes za pretraživanjem termina 'Kansa Wand' povećan za 82 posto na samom početku nove godine.
Lopatica za masažu brenda Esker Beauty Body Plane nadahnuta je onima koje su se stoljećima prije koristile u grčkim i rimskim termama, a pomaže u nježnom i učinkovitom pilingu kože. Na Googleu su se pretraživanja termina 'Body Plane' povećala za 44 posto u siječnju 2021. godine.
Još jedan alat koji pokazuje kako ljepota i wellness idu ruku pod ruku je ajurvedski strugač za jezik: ne samo da je naveden kao hit tema na platformi Exploding Topics na Googleu - interes za ovim alatom povećao se za 75 posto u usporedbi sa siječnjem 2020. godine.