Nova modna kolaboracija koju donose H&M i Brock Collection osvaja na prvi pogled jer se radi o lepršavim, ljetnim komadima s daškom romantike
Neodoljive haljine tzv. milkmaid kroja, romantični topovi, puf rukavi ili retro cvjetni uzorci kakve bismo vezivali za neka prijašnja razdoblja, sve to možemo vidjeti u novoj modnoj suradnji švedskog giganta H&M i brenda Brock Collection.
Trendi kolekcija donosi prekrasne odjevne komade koji će oduševiti trendseterice jer na jedinstven način spajaju moderno s tradicionalnnim.
Romantične kreacije koje potpisuje kreativni dvojac Kristopher Brock i Laura Vassar, toliko potrebne u ovim nimalo vedrim vremenima, svima će izmamiti osmijeh na lica.
Brock Collection itekako je poznat fashionisticama koje cijene vrhunsku kvalitetu s naglaskom na isticanje ženstvenosti, no brend je zbog visokih cijena nažalost bio nedostupan većini svojih mladih obožavateljica - dok ih H&M nije pozvao na suradnju.
'Prošlog smo svibnja dobili e-mail iz njihovog tima i iskreno bili smo uvjereni da se radi o lažnom mailu. Suradnja s H&M-om bio nam je oduvijek bila san, jer naš brend ne dopire do većeg broja ljudi kako bismo mi željeli. Cilj nam je bio naše kreacije učiniti dostupne svima koji nisu mogli kupiti Brock Collection. Nismo željeli raditi potpuno različit dizajn - htjeli smo im dati točno ono što žele', rekao je Brock na nedavnom sastanku putem Zooma.
Kolekcija donosi predivne komade za koje niti ne sumnjamo da će brzo nestati s polica, a dizajnerski dvojac kaže kako se radi o odjeći koja utjelovljuje 'tipičnu Brock ženu' poput romantičnih haljina ukrašenih vrpcama, korzeta, ženstvenih bluza, topova, minaturnih torbica...
Kolekcija je načinjena prema načelima održivosti, a korišteni su tkanine poput organskog pamuka, recikliranog poliestera, organsko lana i Tencela...
H&M Brock Collection bit će lansirana online i u globalnim trgovinama 3. lipnja, a nakon toga slijediti lansiranje u SAD-u 24. lipnja. Obzirom na uspjeh dosadašnjih suradnji, kolekcija će se vjerojatno rasprodati za nekoliko dana, ako ne i sati, poput suradnje H&M-a sa Simone Rocha početkom ove godine.