Čini se da su globalna financijska kriza i sve prisutniji ekološki problemi uvelike utjecali na nove generacije mladih ljudi, koji sve više slušaju glazbu kakvu su slušali njihovi roditelji, nose starinsku odjeću, a internet koriste samo koliko je potrebno
Anketa koju je provela australska marketinška agencija Lifelounge otkrila je pojavu nostalgije među mladim ljudima u dobi između 16 i 30 godina. Mladi žale za prošlošću, kad su se prijatelji sastajali osobno, a ne online i kad je svijet, čini im se, bio jednostavniji.
'Kupovanje stare odjeće, slušanje starih glazbenika, kampiranje s prijateljima i odlazak u kazalište sve su popularniji među mladim ljudima. Ljubav prema nostalgiji direktan je odraz 'boljih vremena' prije globalne krize i klimatskih promjena', rekli su iz Lifeloungea za Reuters.
Anketa u kojoj je ispitano oko 1.700 ljudi pokazala je da stariji tinejdžeri kopaju po pločama roditelja i sve više slušaju rock iz 60-ih i 70-ih godina, kao i jazz i swing. Trgovine sa starim modelima odjeće, showroomovi, garažne rasprodaje i buvljaci također su sve popularniji. Također, premda mladi međusobno stalno komuniciraju SMS porukama i e-mailovima, ipak istovremeno preispituju svoju ovisnost o društvenim mrežama.