Slavni u kreacijama Solace London
Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia
Slavni u kreacijama Solace London
Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia
Iako je britanski brend Solace London osnovan 2013., u kratkom je roku svojim ženstvenim kreacijama potpuno opčinio zaljubljenice u modu
Ako ste čest gost online šoping destinacija poput Asosa ili Net-a-Portera, nije vam nepoznat maštovit dizajnerski potpis brenda Solace London.
Poznate trendseterice među kojima su Zendaya, Olivia Palermo, Jaime King, Kendall Jenner, Jessica Chastain, Marion Cotillard i Chrissy Teigen obožavaju Solace London, ali i naša Nina Badrić koja je njihovu haljinu nosila uoči koncerta u pulskoj Areni.
Catherine Zeta-Jones oduševila je pojavom u haljini novog britanskog benda u povodu promocije serije 'Feud'. Sve je očarala odlučivši se za upečatljivu plavu haljinu golog ramena upotpunjenu efektnim remenom.
Ni Lily Collins nije odoljela njihovim kreacijama; prošetala se na premijeri filma 'Love, Roise' u crvenoj haljini Bougie Maxi.
Iza Solace London stoji kreativni dvojac Laura Taylor i Ryan Holliday-Stevens koji je pronašao svoj način kako se izdvojiti zahvaljujući nosivim kreacijama koji su ujedno jednostavne, ali i dramatične.
Njihov vrtoglav uspjeh nije rezultat početničke sreće!
Skupa su započeli svoj poslovni put u jednom alternativnom butiku, a uskoro im je palo na pamet kako bi mogli sami ponuditi nešto što nedostaje na tržištu.
'Pokušavamo pronaći svoje mjesto na tržištu između high street brendova i visoke mode. Spajamo klasičan bezvremenski dizajn s modernim utjecajima', poručuje ovaj modni dvojac iz Londona.
'Započeli smo s izradom odjeće kakva se nigdje drugdje nije mogla kupiti. Kreacije s odmakom, nešto posve drukčije. Puno smo toga naučili jer smo bili u kontaktu s kupcima. Tako najbolje možete dobiti povratnu informaciju o krojevima, tkaninama', objašnjava Ryan. Za ime brenda odlučili su se jer označava sigurno mjesto, a kako su oboje iz Londona, grada iz kojeg crpe inspiraciju, dvojbe nije bilo.
Odjeća s potpisom Solace London izrađena je s puno ljubavi pri čemu se pozornost daje detaljima.
'Mi smo ljubitelji zabavnih krojeva koji govori sami za sebe. Bitno nam postići dojam luksuza, ali želimo i da su kreacije nosive. Veliku pozornost posvećujemo odabiru tkanina. Naša je estetika jedinstvena i to je ono što nas izdvaja na tržištu', kaže Ryan.
A tko su kupuje njihove kreacije?
'Naša odjeća namijenjena je ženama koje su u svojim 20-ima, ali naravno mogu je nositi svi bez obzira na godine. Svi oni koji vole eksperimentirati rado će se odlučiti za naše kreacije', kaže Laura Taylor