Chanel je u središtu Zagreba otvorio novi prostor mirisa i ljepote u kojem se interaktivno može doživjeti autentično ozračje slavne pariške kuće
U samom središtu Zagreba, na Trgu bana Jelačića, Chanel je otvorio novi prostor mirisa i ljepote u parfumeriji Martimex. Prostor nudi ekskluzivno okruženje u kojem se u potpunosti može doživjeti svijet Chanelovih mirisa, make-upa i njege kože.
Posjetiteljima se nudi jedinstven doživljaj luksuza, a na usluzi im stoje specijalizirani tim stručnjaka za mirise, vizažisti te stručnjaci za ljepotu.
Uređenje prostora pomno slijedi kodove pariške modne kuće, s dominantnim nijansama bež i zlatne boje te s teksturama tvida. U prostoru se može pronaći i serija od 14 ekskluzivnih mirisa, Les Exclusifs de Chanel, uključujući i posljednji dodatak seriji, nazvan '1932'. Kreirao ga je glavni 'nos' kuće Chanel Jacques Polge odajući tako počast prvoj kolekciji dijamantnog nakita mademoiselle Chanel iz 1932. godine.
Jedna od posebnosti svakako je i posebno dizajnirani Olfaktivni bar. Razvio ga je Christopher Sheldrake, šef istraživanja i razvoja, u suradnji s Laboratorijem mirisa Chanela. Koristeći inovativni sustav keramičkih blottera (pločica), stol sadrži 54 mirisna koncentrata te tako nudi interaktivan uvid u čitav spektar Chanelove parfumerije.
Dva stručnjaka za ljepotu dočekuju posjetitelje u području posvećenom make-upu i njezi kože s ciljem što preciznijeg detektiranja individualnih potreba klijentica. Prostor je zamišljen ne samo kao mjesto koja pruža jedinstven uvid u prošlost i tradiciju slavne kuće, već kao dinamično mjesto susreta koje će u skoroj budućnosti ugostiti posebna mirisna događanja i predavače.