Nakon što nam je i službeno predstavljen na autosalonu u Frankfurtu prošle godine, Chevroletov najmanji model Spark konačno je stigao i na domaće tržište
Riječ je o nasljedniku mališana koji je posljednjih godina prodajnim rezultatima dominirao klasom, a u Chevroletu se nadaju da će se ova tradicija nastaviti uvođenjem novog modela.
Novi Spark porastao je u dimenzijama u odnosu na svog prethodnika, pa mjeri 3.640 mm u dužinu te 1.597 mm u širinu i 1.522 mm u visinu. Sparku je također znatno unaprijeđena sigurnost, pa serijski dolazi opremljen sa šest zračnih jastuka i ABS-om, što je u sprezi s mnogo krućom putničkom kabinom te opcijskim ESP-om rezultiralo osvajanjem maksimalnih pet zvjezdica na Euro NCAP-ovim crash testovima.
Automobil leži na McPherson arhitekturi ovjesa sprijeda i torzijskoj osovini straga, a pokretat će ga dva benzinska motora – 1.0l i 1.2l upareni s ručnim peterostupanjskim mjenjačima.
Manja jedinica razvija 68 KS i 93 Nm, dok veći motor razvija 81 KS i 111 Nm.
Slabiji model do stotke sprinta za 15,5 sekundi, postiže 154 km/h maksimalne brzine te prosječno troši 4,8 litara goriva na stotinu kilometara u kombiniranom ciklusu, dok snažniji do stotke sprinta za 12,1 sekundu, dostiže 164 km/h maksimalne brzine te troši decilitar goriva više na stotinu kilometara.
Cijena osnovnog Sparka s jednolitrenim benzinskim motorom na domaćem će tržištu iznositi 58.400 kuna.