Nakon 14 godina proizvodnje i tri generacije Seat je napokon odlučio ponuditi Leon i u izvedbi s troja vrata
Španjolci nisu samo uklonili stražnji par vrata, već su produžili prednja i skratili međuosovinski razmak za 35 mm. Također su nakosili stražnje staklo za 19 stupnjeva. Sve je to jako promijenilo dinamiku automobila, tvrdi Alejandro Mesonero-Romanos, prvi čovjek Seatovog dizajna.
Interijer je zato ostao neizmijenjen, kao i ponuda pogonskih jedinica.
Svi motori raspolažu tehnologijom turbopunjenja i direktnog ubrizgavanja, a kupci će moći birati između 1,6-litrenog dizelaša sa 110 i dvolitrenog sa 150 KS te 1,2-litrenog benzinca sa 105, 1,4-litrenog sa 140 i 1,8-litrenog sa 180 KS.
Do kraja godine Seat će nam pokazati i karavansku izvedbu ST, a iduće godine dočekat ćemo i najsnažniju izvedbu Cupra.