Loré
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Loré
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Sljedeći tjedan započinje novo, 26. izdanje Schwarzkopf Cro A Portera. Modni događaj poznat po vrhunskoj produkciji, modnom spektaklu, te najeminentnijoj listi dizajnera, ove sezone pomno skriva popis dizajnerskih imena. U išćekivanju važne liste, najavljuje nam jedno potpuno novo ime – Loré. Debitantica ovosezonskog Schwarzkopf Cro A Portera predstavlja se kampanjom za svoju prvu kolekciju. Riječ je o mladoj Loreti Gudelj koja je kreativno znanje stekla u višegodišnjem radu poznate dizajnerske obitelji Gudelj
Loré je priča o ljepoti hispanske tradicije i načina na koji se ona može održati. Hispanska je Amerika specifična po autogenom stanovništvu koje običaje predaka prenosi s koljena na koljeno. Sastavni su dio tih običaja i različite vrste rukotvorina. Inspiraciju ovogodišnje zimske kolekcije dizajnerica nalazi u Guatemali i tradicionalnim materijalima majanske zajednice. Od prekolumbijskih su vremena majanske žene tkale živopisne materijale na tkalačkim stanovima pa se tako i jedna od vrhovnih majanskih božica Ixchel prikazuje u tkalačkoj pozi.
Svako se mjesto u Guatemali odlikuje vlastitim uzorcima, kolorističkom paletom i kompozicijom materijala te se pomoću njih i mjesta razlikuju. Majanske žene često ističu da je tkanje okosnica njihova života i medij kroz koji pričaju različite životne priče. Materijale korištene u Loré kolekciji radio je višestruko nagrađivani tkalac na području Srednje Europe - Željko Pušić, stoga je kolekcija svojevrsni hommage njegovom radu kao i tradiciji ručno izrađenih odjevnih predmeta. Za svaki od materijala u Loré kolekciji potrebni su sati preciznog rada, međutim, takvi materijali daju odjevne predmete koji su jedinstveni, neponovljivi i neindustrijski proizvedeni. Odjevne predmete proizveo je studio Grete Gudelj, a uz ranije spomenutog Željka Pušića, na kolekciji su radile i vrsne tkalje Miroslava Margetić te Ivna Matičec čiji rad i predanost dizajnerica iznimno cijeni.
Nakit za Loré kolekciju, u suradnji s dizajnericom, radila je poznata umjetnica Marina Marinski. Kombinirajući na teracotti nijanse boja u skladu s tkanicama, napravila je nakit koji podsjeća na autohtoni nakit domorodačkog stanovništva. Nakit će se, također, prodavati uz kolekciju odjeće. Cilj Loré kolekcije je povratak ljepote manufakturnog rada i vrednovanje ručne tradicije u trenutku njenog sve većeg izumiranja.
Loreta Gudelj rođena je u dizajnerskoj obitelji koja više od četrdeset godina tradicijeproizvodi odjevne predmete, te je od malena bila orijentirana prema dizajnu kao jednom odintegralnih dijelova povijesti umjetnosti. Cilj izrade ove kolekcija je povezati znanje stečeno uvišegodišnjem radu u struci s obiteljskom tradicijom proizvodnje. Svaka od kolekcija imarazličitu inspiraciju i pristup, a ujedno i osobno značenje i priču.
Vizualni identitet potpisuje studio Joy in design, a za logotip brenda zaslužna je ilustratorica iakademska kiparica Hana Lukas Midžić, koja je debelim rukopisnim slovima zaokružilainspiraciju Hispanskom Amerikom. Kampanju prve kolekcije je snimio Franjo Matković te je umontaži koristio crteže koje je za Loré nacrtala akademska slikarica Mateja Babić. Šminkupotpisuje Karen Begić-Jukčić, a frizuru Vanessa Žigić. Styling je radila Petra Terešak za što jekoristila cipele Mass. Zaštitna lica kampanje su Bianca i Franka B