KAKO IM ODOLJETI?

Od cvjetnih komada do bomberice od trapera: Klisab predstavlja modne adute za proljeće

03.04.2024 u 12:28

  • +3

Klisab

Izvor: Promo fotografije / Autor: Matej Jurčević

Bionic
Reading

Nije prvi put da dizajneri brenda Klisab, Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, za ishodište kolekcije biraju neki modni kliše, stereotip, kako bi ga transponirali do onog što izražava njihovu osobnu estetiku i prepoznatljivu viziju lijepog u modi

Cvijeće za proljeće u aktualnoj sezoni posljednji je takav postupak dvojca Klisab, iznenađujući upravo zato što je očekivan.

Na odjeći je našiveno u bijelom i zlatno-srebrnom materijalu ili oslikano u slobodnim potezima, dok je paleta kolekcije uz crnu u zagasitim sivim, modrim i maslinastim tonovima.

Domaći dizajnerski dvojac nastavlja s radom na upcyclingu trapera u kojem se ističe bomber jakna kreirana od proizvodnih viškova jeansa, a sezonski je osvježena i popularna Klisab nabrana haljina, sada u sivo-bež nijansi.

Kolekcija je stilizirana mammii nakitom kojeg potpisuje Maja Miletić, nastao u suradnji sa Klisabovcima.

U kampanji za novu proljetnu kolekciju, Klisab dizajneri osvrnuli su se i na desetu godinu rada brenda. Yvonne, modni talent iz agencije Munich Models, bila je zaštitno lice prvih Klisab vizuala, a u novoj sezoni pozira pred objektivom Mateja Jurčevića.

Kosu je stilizirala Dorotea Butigan iz Studio Te, za make-up pobrinula se vizažistica Sonja Kvesić. Kreativni tim kampanje također su činili stilistica Ana Nikačević, asistent fotografa Ivan Idžojtić i asistentica dizajnera Hana Matić. Producent nove kampanje Klisaba je Nikola Beban.