Porscheu hardcore fanovi nikad nisu oprostili ulazak u SUV segment s Cayenneom, međutim posljednja generacija u najžešćoj izvedbi Turbo definitivno nije automobil koji ćete tako skoro vidjeti u nekoj kaljuži
Novi Cayenne snažniji je i lakši od prethodnika. Doduše, ovo lakši treba uzeti s dozom rezerve, s obzirom da automobil teži 2.150 kilograma u izvedbi Turbo. No sa 500 KS iz biturbo-punjenog V8 najsnažniji Cayenne sprinta do 100 km/h za svega 4,4 sekunde.
Otprilike sličan rezultat postiže posljednja generacija 911-ice u izvedbi Carrera 4S koja s masom od 1.450 kg i 385 KS iz atmosferskog 3,8-litrenog boksera s mjesta do 100 km/h sprinta za 4,3 sekunde.
No pravocrtno ubrzanje je djelić priče. Što je sa zavojima?
Novinar Autocara Steve Sutcliffe oba je automobila provukao 1,4 kilometra dugačkom stazom Millbrook. Kako se 700 kilograma teži Cayenne snašao protiv 115 KS slabije 911-ice, pogledajte u video isječku koji donosimo u nastavku.