Nove verzije Porschea Taycan odlikuje veća snaga, veći doseg, veće ubrzanje te kraće i stabilnije punjenje. Style Porsche je k tomu izoštrio dizajn i jače diferencirao Turbo modele. Sve verzije Taycana raspolažu još bogatijom serijskom opremom, a najmlađa generacija cockpita Porsche Driver Experience konceptom prikaza i rukovanja koji je poboljšan u brojnim segmentima.
Od brojnih modifikacija imale su korist sve tri varijante karoserije već pri samom predstavljanju na tržištu – Taycan sportska limuzina, svestrani Taycan Cross Turismo s offroad paketom te sportski i praktičan Taycan Sport Turismo. Raspoložive su po četiri izvedbe motora u varijantama sa stražnjim pogonom ili pogonom na sve kotače.
'S Taycanom smo krajem 2019. kročili u doba električne mobilnosti. On se od samog početka pokazao nositeljem promjena i predvodnikom u pogledu inovacija u segmentu e-vozila', govori Kevin Giek, voditelj nadležan za ovu seriju modela i nastavlja:
'S opsežno aktualiziranim Taycanom nastavljamo pisati ovu priču o uspjehu. Što se tiče performansi, ova modelska linija dostiže novu razinu s izvanrednom dinamikom vožnje i užitkom u vožnji. Istodobno smo u velikoj mjeri uspjeli poboljšati učinkovitost, doseg, prikladnost za svakodnevicu i komfor'.
Svi aktualizirani modeli znatno brže postižu ubrzanje u odnosu na njihove prethodnike. Dva primjera su Taycan i Taycan Turbo S kao sportske limuzine koje postižu ubrzanje do 100 km/h iz mirovanja za samo 4,8 odnosno 2,4 sekunde. Time su brži od svojih prethodnika za 0,6 odnosno 0,4 sekunde.
Uz novu funkciju Push-to-Pass u sklopu paketa Sport Chrono ovisno o modelu, pritiskom na gumb možete pokrenuti dodatnu snagu od čak 70 kW u trajanju od deset sekundi. Izraženije sportske vrijednosti ubrzanja rezultat su generalno veće sistemske snage.
Tako osnovni model Taycana daje 60 kW više nego prije. U Taycanu Turbo S to povećanje iznosi čak 140 kW kada se koristi Launch-Control program. Time se sistemska snaga ovog vrhunskog modela povećava na 700 kW (952 KS).
Ovisno o varijanti karoserije i izvedbi motora, doseg prema WLTP-u povećao se na 678 kilometara, što predstavlja povećanje od 175 kilometara odnosno 35 posto. U odnosu na prethodni model aktualiziranom je Taycanu s jedne strane potreban manji broj zaustavljanja radi punjenja na dugim dionicama, a s druge strane on se može također brže napuniti: na DC agregatima za punjenje s 800 V, vozilo se, primjerice, može puniti s čak 320 kW. To je 50 kW više nego prije.
Ovisno o individualnom profilu vožnje, potrebno vrijeme punjenja od deset do 80 posto napunjenosti može se upola smanjiti u odnosu na prethodni model. Vrijeme punjenja za Taycan prve generacije pri temperaturi baterije od 15 Celzijevih stupnjeva iznosi 37 minuta. U jednakim okvirnim uvjetima redizajniranim modelima Taycana potrebno je samo 18 minuta.
Svi aktualizirani modeli Taycana serijski su opremljeni adaptivnim voznim postrojem s pneumatskim opružjem. Opcijski se za verzije s pogonom na sve kotače može naručiti novi vozni postroj Porsche Active Ride. Ovaj sustav nudi takvu raznolikost komfora u vožnji i dinamike vožnje kao nikad dosad.
Vozni postroj kontinuirano drži karoseriju Taycana u vodoravnom položaju, također kod dinamičnog kočenja, upravljanja i ubrzanja. Tijekom ravnomjerne vožnje sustav apsorbira gotovo sve neravnine na kolniku.
U dinamičnim situacijama u vožnji, vozni postroj Porsche Active Ride jamči gotovo savršeno prianjanje na cesti zahvaljujući ujednačenoj raspodjeli opterećenja na kotačima.
Iako je serijska oprema opsežnija nego prije, masa ovih modela manja je za čak 15 kilograma od prethodnika. U sklopu serijske opreme sada dolaze ambijentalno osvjetljenje, potpora pri parkiranju uključujući kameru za vožnju unatrag, električno preklopiva vanjska zrcala s osvjetljenjem okoline zrcala, grijanje sjedala sprijeda, Porscheov inteligentni upravitelj dosega (PIRM), toplinska pumpa s novim konceptom hlađenja, pretinac za smartphone za bežično punjenje, električni poklopac priključka za punjenje na vozačevoj i suvozačevoj strani, prekidač za modus vožnje i servoupravljač Plus.
S novim dijelovima na prednjem i stražnjem kraju vozila te novim glavnim svjetlima stručnjaci za Style Porsche dodatno su izoštrili jasan, pročišćeni dizajn Taycana. Novi blatobrani s plosnatijim glavnim svjetlima još jače naglašavaju širinu Taycana.
Nova opcijska glavna svjetla s HD matrix tehnologijom visoke oštrine imaju sofisticiranu izvedbu te od sada i tijekom noći nude grafiku s četirima točkama tipičnu za marku.
Natpis Porsche u svjetlosnoj traci na stražnjem dijelu vozila oblikovan je trodimenzionalno u staklenoj optici. Prvi je put po želji dostupan u osvijetljenoj verziji s pozdravnim animacijama pri ulasku i izlasku iz vozila.
Modeli Turbo i Turbo S sada se u vanjskom i unutrašnjem dizajnu vizualno još više ističu od drugih verzija zahvaljujući akcentnoj turbonit boji.
Taycan Turbo GT s paketom Weissach osvojio je titulu najbržeg električnog serijskog automobila na Weathertech Raceway Laguna Seca, u Kaliforniji, 23. veljače 2024. S vremenom od 1:27.87 min., razvojni vozač Porschea Lars Kern odvozio je najbrži krug od bilo kojeg vozača ranije s električnim automobilom homologiranim za ceste.
Nedugo prije toga, predprodukcijska verzija istog novog modela postavila je novi rekord u klasi na Nürburgringu. Za volanom je ponovno bio Kern koji je zabilježio vrijeme kruga od 7:07.55 min. na Nordschleifeu.
Taycan Turbo GT s paketom Weissach još je oštriji u svom pozicioniranju. S dodatnom aerodinamikom i mjerama lagane konstrukcije, ovaj je model još odlučnije dizajniran za performanse. Taycan Turbo GT s Weissach paketom ubrzava od nula do 100 km/h za 2,2 sekunde, čime je za desetinku sekunde brži od gotovo jednako snažnog Taycana Turbo GT. Najveća brzina mu je 305 umjesto 290 km/h.
Novi Taycan modeli dostupni su u Porsche Centru Zagreb od sredine svibnja 2024.