Prometne nesreće na najzahtjevnijoj europskoj trkaćoj stazi – Nurburgring Nordschleifeu – nisu nikakva novost, no unatoč opasnostima koje proizlaze iz praktički nepostojećih zona izlijetanja, kao i usko postavljenih zaštitnih ograda, lančani sudari nisu čest slučaj na Zelenom paklu
Do posljednjeg, u kojem je sudjelovalo osam vozila - BMW serija 3 E30, BMW serija 3 E36, M3 serije E92, Chevrolet Corvette Z06, dvojac Opel Speedstera, Porsche 911 (serije 964) i službeni BMW M3 'Ring Taxi – navodno je došlo u dvije faze.
Prvi sudar odigrao se nakon zavoja Bergwerk, gdje je brzina bila ograničena na 50 km/h zbog radova na stazi. Jedan od vozača nije uspio dovoljno usporiti te se zabio u vozilo ispred sebe, izletio, odbio se od ograde i vratio na stazu te ondje naletio na još dva automobila. Tri automobila koja su nadolazila uspjela su usporiti, no na njih je naletio vozač 'Ring Taxija.
Njemačka policija izvijestila je da je jedna osoba teže stradala, dok su preostali sudionici nesreće prošli s lakšim ozljedama.
Prst krivnje zasad nije uperen prema vožnji neprilagođenom brzinom, jer Nurburgring ne poznaje ograničenja, već prema organizatorima koji su trebali bolje istaknuti signalizaciju radova na stazi ukoliko su oni već morali biti provedeni tijekom javnog dana, kada Zeleni pakao posjećuje najveći broj neiskusnih vozača.
Na tu dionicu staze automobili najčešće dolaze brzinama od oko 200 km/h pa je bilo iluzorno očekivati da će veći broj vozača, koji nisu ranije upozoreni, uspjeti smanjiti brzinu na 50 km/h u svega stotinjak metara te proći kroz suženi dio staze bez incidenta.
Videoisječak koji je prikazivao nezavidno postavljenu signalizaciju radova uklonjen je sa servisa YouTube netom prije objave ovog članka.