Dizajnerica interijera Mirjana Mikulec već nekoliko mjeseci sudjeluje u humanitarnoj kampanji Reci DA! koju zajednički provode tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska. Cilj kampanje je uljepšavanje svakodnevice i ugodnije odrastanje djece u 12 dječjih domova kojima je osnivač Republika Hrvatska
U prvom valu kampanje je donirano 166 tisuća kuna za obnovu dječjih domova u Splitu, Osijeku, Puli i Zagrebu. U Dječjem domu A.G. Matoš u Zagrebu u potpunosti je preuređen odjel za djevojčice.
'Ponosna samo što smo moj tim i ja dio humanitarne kampanje Reci DA! u kojoj ćemo uljepšati svakodnevicu djece u domovima. Pripreme i radovi u Dječjem domu A.G. Matoš trajali su cijelo ljeto. U Domu koji nije ozbiljnije renoviran već 30 godina bili su potrebni ozbiljni zahvati poput izmjene dotrajalih prozora, uređivanja podova i zidova te zamjene starog namještaja. Dali smo sve od sebe da djevojčice budu oduševljene i mislim da smo u tome uspjeli. Tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska su ovom kampanjom pokazale svoju društvenu odgovornost i osjećaj za zajednicu u kojoj su prisutne. Veselim se i nastavku kampanje koja će u drugom valu obuhvatiti još tri dječja doma', izjavila je Mirjana Mikulec.
Domovi u Vinkovcima, Lipiku i Selcu uređivat će se u drugom valu kampanje. Drugi dio humanitarne kampanje Reci DA! u svim trgovinama Lidla započeo je početkom listopada, a kupci se do kraja studenog u akciju mogu uključiti kupnjom bilo kojeg proizvoda tvrtke P&G, te na taj način doprinijeti prikupljanju sredstava za uljepšavanje svakodnevice u dječjim domovima u Selcu, Vinkovcima i Lipiku.
U 12 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 447 djece, a za 431 dijete se pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja.
Potporu cijelom projektu od samog početka pruža i Ministarstvo socijalne politike i mladih.
Poklanjamo dvije knjige Mirjane Mikulec 'Izradite sami', a dobitnici su Miloš Kovačević(Beli Manastir) i Veronika Mudri Šestan (Zadar).