Zaluđenost modnog svijeta trendovima kakvi su drmali početkom milenija rezultirala je velikim povratkom pomalo zaboravljenih torbi poput modela Looping s potpisom Louis Vuittona
Prema modnoj platformi Rebag, luksuzna francuska kuća prošle je godine prednjačila u preprodaji torbica, uz bok Hermèsu i Chanelu, što nimalo ne čudi. Vintage ludilo u potpunosti je zavladalo modnom scenom, a modne konzumente danas najviše ‘pere’ Y2K nostalgija.
Dizajnerske torbice kakve su modnom scenom drmale početkom milenija nikada nisu bile poželjnije, a Louis Vuittonov model Looping sada visoko kotira u svijetu slavnih trendseterica.
Godine 2002. premijerno lansirana u prodaju, torba Looping ističe se debelom, zaobljenom ručkom i prepoznatljivim monogram uzorkom Louis Vuittona.
Najvećom obožavateljicom ove torbe s početka milenija pokazala se švedska manekenka Elsa Hosk, o kojoj se proteklih dana naveliko govori zahvaljujući neobičnoj haljini na canneskom crvenom tepihu.
Torbicom Looping, 34- godišnja plavuša do danas je začinila brojne odjevne kombinacije, dokazujući svestranost ovog Y2K dodatka s potpisom Louis Vuittona.
U njezinom nošenju pridružila joj se i neprikosnovena kraljica bikinija, Emily Ratajkowski, koja ju vidi kao savršeni dodatak uredskim lookovima.
S podrškom slavnih trendseterica, ova torbica našla se u samom vrh najpoželjnijih vintage torbi na modnoj sceni, a na stranicama modnih trgovina poput Farfetcha i Vestiaire Collection u prodaji se nalazi po cijeni od oko 1400 eura.