Dvojac koji stoji iza modnog brenda Monse, Laura Kim i Farnando Garcia, postigli su uspjeh o kojemu sanjaju svi dizajneri, ali rijetkima pođe od ruke. U svega dvije godine postojanja Monse je osvojio simpatije vodećih holivudskih zvijezda, a dvojac je izgradio zavidno modno carstvo koje slobodno može konkurirati najutjecajnijim modnim kućama
Ovo nije priča o mladim dizajnerima koji su postigli svjetsku slavu netom nakon što su napustili školu, niti je ovo priča o brendu koji je godinama prisutan na modnoj sceni, ali je tek nedavno osvojio planetarnu popularnost zahvaljujući jednoj zvijezdi koja je odlučila nositi njihovu kreaciju. Ovo je priča o dvojici umjetnika koji su svoj zanat pekli dugi niz godina, sve dok svoje znanje i talent nisu odlučili uložiti u vlastiti biznis i u nevjerojatno kratkom periodu postigli impresivan rezultat.
Modni brend Monse danas nose najpopularnije ljepotice iz svijeta showbussinesa poput Blake Lively, Margot Robbie, Eve Mendes, Sarah Jessice Parker, Amal Clooney i brojnih drugih, a iza brenda stoje Laura Kim i Fernando Garcia, talentirani dizajneri koji su zajedno proveli 18 godina radeći za Oscara de la Rentu, jednog od vodećih imena u svijetu mode.
Kim je prvi put upoznala de la Rentu prijavivši se kod njega za stažiranje 2002. godine. U razdoblju od 12 godina Kim je postepeno napredovala i dogurala do titule pomoćnog dizajnera te je bila zadužena za nadzor dizajnerskog studija. Garcia se pridružio modnoj kući 2009. godine, također kao stažist, nakon što je biznismen Frank Rainieri uvjerio de la Rentu da zaposli talentiranog dizajnera. S vremenom je Garcia postao senior dizajner. Kim je bila zadužena za dnevne kreacije, dok je Garcia preuzeo večernje kreacije.
Nakon rada za Oscara de la Rentu, Kim i Garcia pridružili su se modnoj kući Carolina Herrera, također poznatoj po ženstvenim kreacijama koje slave ljepotu žene.
Nakon toliko godina rada za druge, dvojac je odlučio pokrenuti vlastiti modni brend Monse. Kim je jednom u šali rekla kako bi bilo koja kombinacija njihovih imena zvučala kao kombi koji prodaje tacose, tako da je Monse dobio ime po Garcijevoj majci. Perspektivni dizajneri uložili su golemi trud i rad i iskoristili poznanstva na najbolji mogući način, da bi u rujnu 2016. na tjednu mode u New Yorku debitirali svojom prvom kolekcijom koju su iz prvih redova pratile Selena Gomez, Sarah Jessica Parker i Amal Clooney, jedne od prvih obožavateljica novopečenog brenda.
Mnogi kažu da je za njihov uspjeh zaslužna upravo vizija jednostavne elegancije. Njihova želja je da se žene u njihovoj odjeći istovremeno osjećaju seksi i ugodno, čak i kada je riječ o odabiru stajlinga za večernje ili svečanije prilike.
'Osjetili smo potrebu za brendom koji neće biti ekstreman, niti previše ženstven, niti previše muževan. Postoje i one žene koje se u odjeći ne žele osjećati nakićeno poput kolača. Većina djevojaka danas želi izgledati cool i ležerno', izjavila je Kim za američki Elle.
Cijena njihove odjeće za dnevne varijante kreće se između 500 i 700 dolara, dok večernje varijante drže paprenu cijenu između 4.000 i 4.500 dolara.
Brend je postao prepoznatlji po dekonstruiranim i asimetričnim komadima, posebice košuljama koje su postale njihov zaštitni znak. Nakon samo godine postojanja nominirani su za Swarowski nagradu za najbolje dizajnere ženske odjeće u nastajanju, a njhove kreacije ubrzo su zavoljele brojne holivudske ljepotice.
Dvojac je svojim potpisom toliko oduševio modnu scenu da su pozvani natrag u modnu kuću Oscar de la Renta gdje danas rade kao glavni dizajneri, parelelno s vođenjem vlastitog brenda Monse.