Na novu vladavinu balerinku rijetke zaljubljenice u modu ostale su imune, a ovaj efektan model uvjerljivo je ponijeo titulu najpopularnijeg
Kada je francuski brend Alaïa lansirao verzije balerinki rokerskog šarma, modni svijet zaludile su instantno. Verzijom balerinki u znaku svjetlucavih cirkona inspiriralo se mnoštvo high street brendova, ali i dizajnerskih, kao i verzijom od mrežastog materijala, koja nastavlja intrigirati ljubitelje mode i nekoliko sezona kasnije.
U prilog navedenom dovoljno govori najnoviji Lystov Index na kojemu su zauzele prvo mjesto na listi najpopularnijih modnih komada u drugom tromjesečju ove godine.
Na toj listi pronašle su se u istom razdoblju protekle godine, što ih čini najpoželjnijim modelom balerinki na modnoj sceni.
Impresivan uspon Alaïe
Francuski brend u ovom tromjesečju ima razlog za slavlje. Skočio je za čak 12 mjesta postavši peti najpopularniji modni brend na svijetu prema Lystu.
Kreativni direktor Pieter Mulier, na čelu brenda od 2021., Alaïu je ponovno osnažio i učinio privlačnim modnim konzumentima, pritom poštujući nasljeđe kuće.
Potražnja za komadima brenda porasla je za 51 posto, s kupcima koji su itekako dobro reagirali na senzualnost i minucioznu izradu njegovih kolekcija za brend.
Više od godinu dana prošlo je otkako su se mrežaste Alaïa balerinke prvi put pojavile na ljestvici najpopularnijih proizvoda, a sada su zauzele prvo mjesto, dok modeli torbi Teckel i Le Coeur još uvijek pokreću značajnu potražnju diljem svijeta.